Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Real-Time Detection of Malware Campaigns
Holop, Patrik ; Polčák, Libor (oponent) ; Zobal, Lukáš (vedoucí práce)
This thesis deals with a real-time detection of malware campaigns based on the available data of internal tools used in the Avast Software company. Its goal is to design and implement a system that obtains and processes messages representing incidents detected at clients. The system extracts and processes useful information and estimates if the threat data are related to an emerging or continuous malware campaign based on various criteria. The experimentation proves that campaign detection based on the carefully selected data and metrics is possible. The implemented system is integrated with other internal tools of the Avast Software company. This thesis also suggests steps for further improving the detection process.
Návrh a realizace phishingové kampaně
Kosková, Šárka ; Aleš,, Přibyl (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s problematikou podvodného jednání přesněji phishingem. Teoretická část definuje základní pojmy související s tímto tématem jakožto například informační a kybernetická bezpečnost, phishing (historii a druhy), spam, sociální inženýrství, právní odpovědnosti a preventivní opatření podvodného jednání apod. Praktická část se zabývá vytvořením phishingové kampaně cílené na zaměstnance konkrétní firmy, díky níž je možné posoudit celkovou informační bezpečnost. Po vyhodnocení kampaně dochází ke zhodnocení, zda byla kampaň efektivní a co mohlo úspěšnost ovlivnit.
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní podnikatelský záměr
HÜTTNER, Martin
Diplomová práce se zabývá návrhem crowdfundingové kampaně pro podnikatelský záměr plánované společnosti Motýlkárna vyrábějící originální dřevěné motýlky. Práce vychází ze studia a komparace odborné české i zahraniční literatury vztahující se k tématu crowdfundingu a je rozdělena do dvou částí - teoretické, kde je přiblížen samotný pojem crowdfunding, nastíněna jeho historie a specifikovány konkrétní druhy, subjekty, funkce a fáze. Následně je v praktické části popsán vlastní podnikatelský záměr a sestaven finanční plán pro první rok fungování společnosti, pro kterou je následně detailně navržena crowdfundingová kampaň včetně všech potřebných kroků během jednotlivých fází. Konkrétní návrh kampaně vychází z analýzy úspěšných projektů realizovaných v minulosti, z doporučení zveřejněných platformou Hithit a rozhovorů s jejími moderátory i autory úspěšných projektů. Potenciál realizace navržené kampaně je zhodnocen v poslední části práce v rámci zpětné vazby od ředitelky a vrchní rádkyně zvolené platformy Hithit, z čehož je následně vytvořena SWOT analýza projektu.
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Veselková, Markéta
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu kongruence. Zmíněné prvky jsou hrozící riziko neúspěchu projektu zobrazené v aktuální prosperitě kampaně a emocionální apel aplikován v náhledovém obrázku. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení vystupování neziskových organizací na crowdfundingových platformách za pomocí eye-trackingového experimentu. Účel návrhů doporučení spočívá ve zvýšení efektivnosti kampaní neziskových organizací na těchto platformách.
SCL group a Cambridge analytica: jak ovlivnily politiku a společnost v Evropě a Severní Americe
Komínek, Martin
Bakalářská práce se zaměřuje na skandál se společností Cambridge Analytica a porovnává jeho dopady na společnost a politiku v Evropě a USA. V teoretické části jsou přiblíženy klíčové pojmy z oblasti moderních technologií, které hrají důležitou roli v oblasti komunikací, a které jsou nezbytné k porozumění strategií politického marketingu. Dále je provedena analýza skupiny SCL Group a jejích dceřiných společností, které se specializují na analyzování dat a politický marketing. V empirické části jsou zanalyzovány faktory spjaté s kauzou společnosti Cambridge Analytica ovlivňující politiku a společnost v Evropě a Severní Americe prostřednictvím srovnání dvou událostí, a to referenda o členství Spojeného království v Evropské unii a amerických prezidentských voleb v roce 2016. V závěru práce jsou prezentovány výsledky zjištěných skutečností.
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Targeting a positioning v prezidentské kampani Petra Pavla - mladá generace voličů
Dejmková, Tereza ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá targetingem a positioningem prezidentské předvolební kampaně Petra Pavla a zaměřuje se především na oslovování nejmladší generace voličů, generaci Z. Prezidentské volby v roce 2023 byly odlišné od těch předchozích v několika ohledech, jedním z nich však bylo například právě cílení některých kandidátů na generaci Z. Do generace spadá v současnosti většina voličů, která se prezidentské volby zúčastnila poprvé, a která ji možná také poprvé více sledovala. Cílem práce je proto zjistit do jaké míry byl targeting a positioning kampaně při vytváření strategie přizpůsoben generaci Z a zároveň zjistit, zda se Petru Pavlovi podařilo prostřednictvím kampaně tuto cílovou skupinu oslovit a díky jakým krokům toho dosáhl. Teoretická část práce nejprve vymezuje a definuje nástroje politického marketingu, charakterizuje generaci Z a specifika jejich volebního chování. Právě zmiňované nástroje politického marketingu jsou v praktické části práce aplikovány na kampaň Petra Pavla. Informace k této části práce byly získány z osobního rozhovoru s marketingovým ředitelem kampaně Petra Pavla Martinem Klčem, který byl proveden autorkou práce. Efektivita kampaně na vymezenou cílovou skupinu je následně zjišťován a vyhodnocována na základě dotazníkového šetření, které bylo provedeno autorkou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.