|
Vliv cestování na osobnost mladých lidí
KLETEČKOVÁ, Magdalena
Tato bakalářská práce se zabývá dvěma tematickými okruhy - motivací mladých lidí k cestování, především k dlouhodobému, a zároveň jeho rolí při formování jejich osobnosti. Autorka analyzuje mimo jiné i fenomén youth travel spojený s mladou generací, kdy mladí lidé po ukončení vzdělání dávají přednost cestování spojenému se sezónní prací před budováním kariéry, partnerských a rodinných vztahů. V praktické části použila metodu kvalitativního výzkumu. Formou rozhovorů se snažila postihnout nejen motivy jednotlivých respondentů a pozitivní vliv výše uvedeného způsobu života na jejich osobnost, ale i případné negativní dopady. Autorka reflektuje danou problematiku i prostřednictvím vlastní cestovatelské zkušenosti
|
| |
|
Preference klientů při výběru fitness trenéra
Smrčková, Kristýna ; CSc, Hana Matějovská Kubešová (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je určit preference výběru fitness trenéra ze stran klientů. Teoretická část je zaměřena na profesi trenéra, jaká je náplň práce fitness trenérů, jaké existují typy trenérů a také v čem se zpravidla očekávají jeho kvality. Pro profesi trenéra je nezbytné vzdělání, proto je jedna kapitola věnována možnostem vzdělávání fitness trenéru v České republice. Praktická část se týká klientů, jejich nároků a požadavků na osobního fitness trenéra. Teoretická východiska slouží pro sestavení dotazníků zkoumané problematiky.
|
| |
| |
|
Návrh rozvoje osobnosti úspěšného manažera
Klaiba, Jan ; Ing.Pavel Lutovský (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvíjení manažerských kompetencí osobnosti manažera v podnikovém prostředí. Práce je rozdělena na dvě základní části. První teoretická část vymezuje teorii a základní pojmy. Druhá praktická část je rozdělena na část analytickou, kde se zabývám analýzou situace a zkoumáním problému a ve druhé části pak předkládám návrh vlastního řešení.
|
|
Návrh rozvoje manažerských schopností a dovedností
Drekslerová, Renáta ; Dvorská, Jana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Manažeři jsou důležitými osobami pro výborné fungování společností. Proto se v této diplomové práci zabývám jejich dovednostmi a schopnostmi. Díky nim mohou společnosti pomoci buď výborně obstát na trhu, nebo naopak. Pro tři manažery se po analýze jejich osobností, schopností a dovedností pokusím navrhnout řešení, která by díky tomu mohla přispět k rozvoji společnosti, ve které pracují.
|
|
Základ úspěšné motivace týmu
Brabcová, Lenka ; Kraváček, Ivo (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tématem této práce je zjištění, jaké motivační faktory ovlivňují vyšší pracovní nasazení ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Zajímaly mě především důvody, které vedou k nedostatečné pracovní motivaci zaměstnanců a jak je možné tuto motivaci zlepšit. Bylo provedeno dotazníkové šetření. Následně jsem dospěla k názoru, že finanční motivace je dostatečná, ale není uspokojena touha po silném a zkušeném vedení.
|
|
Syndrom vyhoření u učitelů středních škol
Soukalová, Kristýna
Tato bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů středních škol. Jejím cílem bylo charakterizovat syndrom vyhoření, interpretovat jeho příčiny, rizika a pozastavit se nad mírou zastoupení tohoto syndromu u učitelů, kteří působí právě na středních školách. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se opírá o odborné zdroje, a tak poskytuje informace a poznatky o dané problematice. Empirická část popisuje výzkumné šetření a získané výsledky ohledně míry vyhoření učitelů středních odborných škol a učilišť. Výzkum je založen na kvantitativním přístupu, proto je realizován pomocí dotazníkového šetření.
|
|
Tvorba metodiky pre výber zamestnancov s využitím merenia elektrodermálnej aktivity so zameraním na kariérnu orientáciu a motiváciu
Slivoňová, Lucia
Slivoňová, L. Tvorba metodiky výběru zaměstnanců pomocí měření elektrodermální aktivity se zaměřením na profesní orientaci a motivaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá tvorbou nové metodiky výběru zaměst-nanců do zaměstnání a zkoumá skutečnou motivaci a orientaci zaměstnanců, dů-raz je kladen i na osobnostní rysy. Výzkum je prováděn pomocí neuromarketingo-vého nástroje, elektrodermální aktivity, který měří aktivitu kůže a je doplněn tra-dičními metodami. Rešerše literatury popisuje problematiku spotřebitelské neu-rovědy, neuromarketingu, teorie osobnosti a pracovní motivace a orientace. Ana-lytická část je zaměřena na analýzu osobnosti a motivace, analýzu dotazníkového šetření a měření elektrodermální aktivity, a nakonec celkové propojení výsledků analýzy do jednoho celku.
|