Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
High-speed packet accumulation in FPGA
Beneš, David ; Pristach, Marián (oponent) ; Dvořák, Vojtěch (vedoucí práce)
This paper presents the concept of a digital circuit that has the potential to reduce the transmission overhead on the communication link between a high-speed network card with FPGA and a host PC for small packets. This circuit is specifically designed for the NDK platform developed by CESNET z.s.p.o., which is specified in the first chapter. The motivation for writing this thesis is presented in the second chapter, which is dedicated to the communication path between the host PC and the FPGA. The design of the resulting digital circuit and its testing is described in the final part of this thesis.
Anonymní certifikáty pro uživatelskou autentizaci
Hlinka, Jan ; Malina, Lukáš (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem ochrany osobních údajů při uživatelské autentizaci pomocí anonymních certifikátů. Dnešním nejžárnějším a nejaktuálnějším příkladem odhalování nadbytečného množství citlivých osobních údajů je dokazování Covid očkování, popř. výsledků Covid testů. V rámci této diplomové práce je navržen a implementován systém pro autentizaci pomocí anonymních certifikátů, který řeší nedostatky současných CovidPass řešení. Implementace je provedena na platformě Android v případě uživatelské aplikace a ověřovatel je zastoupen terminálem v podobě zařízení Raspberry PI.
I/O Virtualization in Networking
Perešíni, Martin ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
There are many different reasons for companies and organizations to invest in virtualization today, but it is probably safe to assume that financial motivation is number one on the list. Virtualization can save a lot of money. This thesis deals with the problem of I/O virtualization in the network environment in order to keep pace with this trend. The ultimate goal of this thesis is to develop working I/O virtualization software drivers that operate with FPGA-accelerated cards, thus enhancing their potential even more and saving the operational costs of big data centers. Their main benefits should be re-usability (flexibility) in a virtualized environment with the smallest possible performance loss. The theoretical part deals with current trends in I/O virtualization, technologies such as virtio, vhost, SR-IOV, VFIO and mediated devices. The practical part of this thesis suggests two ways of addressing this problematic. The first is to use software-emulation virtio technology. The second is based on the hybrid paravirtualization VFIO-mdev technology. Both approaches have different benefits in terms of performance and device manageability. Each solution's use case has its own drawback, like the complexity of the solution and the problematic integration into the system. The desired goals were achieved and manifested in the final form of the prototype driver nfb_mdev.
Android vs Bada
Obořil, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky a multimédií u obou platforem. V rámci práce byla pro obě platformy vytvořena aplikace - hra Had. Práce popisuje návrh této aplikace, rozdíly v implementacích a diskutuje možnosti přenositelnosti kódu mezi platformami.
Atributová autentizace na platformě Android
Strakoš, Jan ; Ricci, Sara (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá implementací pilotního systému atributové autentizace na platformě Android. Podpora atributové autentizace na platformě Android je co do počtu implementací velmi slabá a je potřeba jí věnovat zvýšenou pozornost. V teoretické části práce je rozebrána kryptografická podpora na platformě Android, využití nástroje Android NDK (Native Development Kit) a služby HCE (Host-Card Emulation). Součástí teoretické části práce je i popis schémat systému atributové autentizace včetně pilotního systému RKVAC. Praktická část popisuje průběh implementace systému RKVAC na platformě Android společně s implementací vlastního kryptografického jádra založeného na nativní kryptografické knihovně MCL. V závěru práce jsou uvedeny výsledky měření časové, paměťové a výpočetní náročnosti vytvořených mobilních aplikací.
Kontrola bezpečné vzdálenosti v autě pro platformu Android
Pracuch, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje detekování automobilů na platformě Android a popisuje několik způsobů detekce objektů. Aplikace využívá kameru mobilního telefonu a zpracovává obraz pomocí OpenCV knihovny. Detekce je založena na porovnávání dvou snímků s využitím ORB detektoru a deskriptoru a je implementována v nativním kódu.
Kryptografické algoritmy na platformě FPGA
Broda, Jan ; Jedlička, Petr (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření demonstrátoru, který je schopný přenášet data jak mezi operačním systémem a síťovou kartou s FPGA čipem UltraScale+, tak i mezi dvěma síťovými kartami. V teoretické části práce pojednává o programovatelných hradlových polích, vývojem na FPGA, využívanými programovacími jazyky a vývojovém prostředí Vivado Design Suite. Demonstrátor se skládá ze dvou aplikací, vyvíjených v jazyce C, pro komunikaci mezi operačním systémem a síťovou kartou a dvou komponent, vyvíjených v jazyce VHDL, pro komunikaci skrze síťové rozhraní na FPGA síťové kartě. Demonstrátor umožňuje vložení kryptografického algoritmu, který by pracoval s přenášenými daty. Pro vývoj na síťové kartě s FPGA čipem byl využit Network Development Kit od týmu Liberouter ze sdružení CESNET.
Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android
Kasper, Valter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce prezentuje návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní pro deskové hry. Objektem zkoumání byly deskové hry a grafické efekty pro virtuální scénu deskové hry. Vypracovali jsme návrh uživatelských rozhraní pro různé hry. V rámci práce jsme se seznámili s knihovnou OpenGL ES a jejím použitím na platformě Android. Prozkoumali jsme možnosti implementace v nativním kódu. Vytvořili jsme systém zásuvných modulů, který dovoluje implementovat herní logiku pomocí skriptovacího jazyka a definovat scénu deskové hry pomocí jazyka XML.
Mobilní aplikace pro testování zranitelností DNS
Béder, Michal ; Ovšonka, Daniel (oponent) ; Kováčik, Michal (vedoucí práce)
Táto práca rieši spôsob návrhu aplikácie pre systém Android, ktorý umožňuje plnú kontrolu nad vytváraním paketov nesúcich protokol DNS. Toho je dosiahnuté implementáciou časti aplikácie v jazyku C++. Ďalej sú v práci popísané bezpečnostné obmedzenia systému Android a možnosti kombinovania natívneho kódu s Java kódom. Výsledná aplikácia umožňuje generovať vybrané sieťové útoky využívajúce známych slabín systému DNS.
Aplikace pro rozpoznání hematomu na kůži
Mihalčin, Tomáš ; Košík, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretický základ, který nás seznámí s problémem vzniku kožního hematomu, segmentováním obrazu s využitím knihovny OpenCV a platformou operačního systému Android. V práci se dále popisuje návrh a implementace aplikace pro rozpoznávání hematomu na kůži. Aplikace je vyvíjena pro tablety s operačním systémem Android a bude sloužit pro lékařské účely a pro usnadnění práce lékařů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.