| |
|
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Nossková, Barbora ; Kvapilová, Pavla (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Goldpress s.r.o., která provádí polygrafickou výrobu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, dále jsou provedeny jednotlivé analýzy – PESTEL analýza, Porterova analýza, analýza 7S a vybrané metody finanční analýzy. Výsledky dílčích analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. V závěru práce jsou na základě výsledků provedených analýz navržena doporučení na zlepšení současného stavu.
|
| |
| |
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Bartošic, Zbyněk ; Štefanová, Kateřina (oponent) ; Janíčková, Nikola (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na způsoby hodnocení finanční situace podniku. V teoretické části je charakterizována finanční analýza, její uživatelé, zdroje a jednotlivé ukazatele. Dále jsou vymezeny metody strategického hodnocení podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Antech, spol. s r.o., účetní podklady jsou v souladu s teoretickými východisky vypracovány a vyhodnoceny. Závěrem jsou předloženy návrhy na řešení současného stavu společnosti.
|
| |
|
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Klíčníková, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení finanční situace společnosti Vinné sklepy Lechovice, spol. s r.o. Nejprve jsou položeny teoretické základy, na kterych práce stojí. Následně je pak provedena samotná analyza společnosti. V rámci analyzy je zkoumáno vnitřní a vnější prostředí společnosti a pak i samotny finanční stav. Na závěr jsou předloženy návrhy na zlepšení finanční situace společnosti, které jsou založeny na problematickych segmentech zjištěnych v analytické části práce.
|
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
|
|
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Volánková, Nikola ; BA, Renata Šrámková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práca spočíva v hodnotení ekonomickej situácie zvolenej spoločnosti s ručením obmedzeným (ďalej len „PODNIK“) a vytvorení návrhov na jej zlepšenie. Podnik funguje v odvetví priemyselnej filtrácie a vyrába technologické celky na zákazku. Prostredníctvom strategickej analýzy sú vyhodnotené externé a interné faktory vplývajúce na podnik. Na základe vyhodnotenia jednotlivých faktorov sú spracované príležitosti a hrozby podniku a jeho silné a slabé stránky. Výsledky analýz sú ďalej rozpracované a na ich základe sú vytvorené návrhy riešení pre zlepšenie ekonomickej situácie.
|
| |