Název: Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Překlad názvu: Firm Culture as a Tool for Succesfull Acquiring of a Customer
Autoři: Zahrádková, Lenka ; Onufer, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; Firemní kultura; komunikace; marketingový mix; motivace; communication; Company culture; emotion; marketing mix; motivation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37146

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-566523


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet