Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012
Vosátková, Lenka ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.
Agresivita dětí v mateřské škole
Salim Vosátková, Lenka ; Janošová, Pavlína (vedoucí práce) ; Procházková, Jana (oponent)
V průběhu výzkumu agresivního chování dětí v mateřské škole jsem zjistila, že nejčastějším projevem agresivního chování je verbální agrese. Verbální agrese se v tomto věku projevuje nejčastěji křikem a hádáním se. Fyzická agrese je méně častá, přičemž nejčastějším jejím projevem je bouchání, strkání a odmítání spolužáka. Nejméně využívanými, ojedinělými, projevy fyzické agrese je kousání, škrábání a plivání. Agresivní projevy dětí se v průběhu pobytu v mateřské škole, a tedy v souvislosti s vývojem dětí (mezi třetím až šestým rokem) mění směrem ke konstruktivnějším podobám. S častou agresivitou souvisí i domácí prostředí. Případové studie naznačují, že pokud dítě cítí určitou frustraci či úzkost, která pochází z rodinného prostředí, je citlivější na omezování svých potřeb či snahám o přizpůsobení se řádu a režimu v MŠ. Jeho reakce jsou těmito negativními pocity ovlivněny a častěji vedou k agresivním projevům než u dětí, které je nemají. Většinu agresivních projevů lze úspěšně redukovat vhodnou intervencí učitelek, případně s pomocí odborníků. Projevy agrese se vždy snáze korigují, pokud je ze strany rodičů opravdový zájem a snaha spolupracovat.
Vliv sociálních médií na novinářskou práci
Vosátková, Lenka ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Vliv sociálních médií na novinářskou práci" se zaměřuje na to, jak nové komunikační technologie a zejména sociálních média ovlivňují práci novináře. Tento vliv je zkoumán s ohledem na čtyři hlavní aspekty žurnalistiky - individuální a novinářské rutiny, práci s informačními zdroji a etické standardy. Teoretická část práce se zaměřuje především na současné mediální trendy, konkrétně na sociální media, a na rutiny novinářů, především z pohledu shromažďování a třídění informací, což velmi úzce souvisí s teorií gatekeepingu. Práce v analytické části využívá kvalitativní výzkumný design, konkrétně se jedná o polostrukturované hloubkové rezhovory. Výzkumný vzorek tvoří sedm novinářů z vybraných českých deníků, kteří reprezentují odlišné části spektra z hlediska oblastí, jimž se věnují, i z pohledu délky praxe. Rozhovory jsou rozděleny do čtyř hlavních částí a jejich cílem bylo zjistit, jaké sociální platformy novináři využívají, jak sociální média změnila novinářské rutiny, jak jsou sociální média využívána jako zdroj informací a jak se změnily etické standardy žurnalistiky. Pro analýzu rozhovorů je využito otevřené a axiální kódování. Výsledky analýzy ukazují, že novináři využívají socální média pro svoji práci každý den a tvoří nedílnou součást jejich pracovních rutin....
Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012
Vosátková, Lenka ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.
Ekonomická analýza společnosti Danone a.s.
Vosátková, Lenka ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat a zhodnotit vývoj společnosti Danone a.s. v letech 2007 až 2011 a následně porovnat tento podnik s konkurenčními firmami v oboru výroby mléčných produktů. Na všechny podniky je nahlíženo z externího pohledu. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. První se zabývá charakteristikou ukazatelů a metod ekonomické analýzy, které jsou následně využity v praktické části pro rozbor finanční situace mlékárny Danone a k mezipodnikovému srovnání. Na samotný podnik jsou aplikována bilanční pravidla, dále byla využita vertikální a horizontální analýza, rozbor na základě vybraných poměrových ukazatelů, analýza čistého pracovního kapitálu, ekonomická přidaná hodnota a bonitní a bankrotní modely. Následně je podnik srovnán s dalšími firmami pomocí jednorozměrných i vícekriteriálních metod. Pro názornost je vytvořena také spider analýza. Na konec je zkonstruován ekonomický normál, který poukazuje na vývoj společnosti Danone a.s.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vosátková, Laura
4 Vosátková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.