|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Tomášek, Jan ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je analýza stávajícího stavu ve vývojářském týmu produktu LEM ve společnosti SolarWinds Czech, s. r. o., která má vést k návrhu změn pro zvýšení efektivity vývoje a zlepšení aktuálního stavu. Hlavním cílem práce je návrh zvýšení integrace mezi používaným softwarem ve vývojářském týmu produktu LEM a výběr nového verzovacího softwaru. V praktické části jsou využita zjištěná fakta z analytické části pro upgrade softwaru sloužícímu pro správu dokumentů, nalezení vhodného nástroje pro týmovou komunikaci a implementaci nového verzovacího systému a následnou vzájemnou integraci se softwarem pro projektové řízení, evidenci chyb a problémů.
|
|
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Tomášek, Jan ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci nabízených služeb, zajištění dostatečně velké klientely zákazníků a získání jejich důvěry. V první části bakalářské práce jsou obsaženy teoretické východiska k vytvoření marketingové strategie na internetu. V druhé části je provedena analýza potřebná k návrhu vlastního řešení marketingové strategie obsažený v další části.
|
| |
|
Modelování a simulace jednonohého akrobatického robotu
Tomášek, Jiří ; Rajchl, Matej (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou dynamického modelu jednonohého robotu se zaměřením na skok. Model je vytvořen v prostředí MATLAB/SimScape Multibody. Práce popisuje proces od volby konstrukce robotu po návrh algoritmu skoku a jeho optimalizace. Obsahem je i zhodnocení výstupů modelu, kterými jsou průběhy momentů a úhlových rychlostí v pohonech a výška skoku.
|
|
Hudba v terezínském ghettu 1941-1945 se zaměřením na komorní tvorbu
Hrdinová, Zuzana ; Tomášek, Jiří (vedoucí práce) ; Křovinová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je čtenáři stručnou a čtivou formou přiblížit život v terezínském ghettu za Druhé světové války a rozmach kulturního dění, který zde nastal. Představit hudební dění, muzikanty a práci skladatelů zde vězněných. Práce může čtenáři posloužit pro získání základního přehledu a informací o hudbě v terezínském ghettu a komorní tvorbě zde komponované. Bakalářská práce je rozdělena do tří velkých kapitol. První kapitola 1. Ghetto Terezín se dělí na dvě podkapitoly 1.1 Historie ghetta a 1.2 Život v ghettu, ve kterých jsou informace o historii a předpokladech vzniku ghetta a o životních podmínkách zde vězněných Židů. Druhá velká kapitola 2. Hudba v ghettu Terezín je rozdělena na čtyři podkapitoly. Část 2.1 Freizeitgestaltung pojednává o vzniku hudební činnosti v Terezíně, jejím rozmachu a organizaci. Následující podkapitola 2.2 Terezínští autoři přináší stručné životopisné údaje a přehled terezínské tvorby pěti významných skladatelů ghetta: Viktora Ullmanna, Gideona Kleina, Pavla Haase, Karla Reinera a Hanse Krásy. Další část 2.3 Opera a kabaret pojednává o nejoblíbenějších žánrech v Terezíně, kterými opera a kabaret bezesporu byly. Dozvíme se zde také informace o operním souboru Rafaela Schächtera, který v Terezíně provedl řadu operních představení. Část kapitoly je věnována dětské...
|
|
Klavírní trio v české komorní hudbě
Pichlíková, Markéta ; Tomášek, Jiří (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Autorský abstrakt Cílem této práce je zmapovat historii klavírního tria, komorního ansámblu, který od počátků svého vzniku žije ve stínu svého vyspělejšího druha - smyčcového kvarteta a snad v žádné literatuře mu ještě nebylo věnováno tolik pozornosti jako právě zmíněnému kvartetu. Dále podrobněji rozebrat a přiblížit čtenářům vznik a osudy nejvýznamnějšího takto koncipovaného souboru v Čechách a vypracovat přehled současných klavírních trií působících na české hudební scéně, blíže tyto soubory charakterizovat a nabídnout čtenářům informace o jejich složení, působení a koncertní činnosti. V první části bakalářské práce se zastavíme u prvních počátků komorní hudby, jejího vývoje a významu vůbec. Nahlédneme do historie tria, jež se stalo označením druhu komorní tvorby, která vývojově vychází z triové sonáty a je hlavním komorním druhem období baroka. Po éře triových sonát pro nejrůznější nástrojová obsazení se setkáváme s jeho dnešní podobou v období klasicismu, kdy se tento typ klavírního tria ustaluje zejména ve skladbách J. Haydna, W. A. Mozarta a L. v. Beethovena. Romantičtí představitelé pak využívají této formy pro vyjádření svých nejniternějších pocitů a dávají tak svým pojetím žánru nový rozměr. Vývojem přes tato období se dostaneme do 20. století, ve kterém i komorní hudba, stejně jako jakékoliv jiné...
|
| |
| |
|
Výchovné koncerty a jejich realizace na Teplicku
Bublíková, Eliška ; Tomášek, Jiří (vedoucí práce) ; Hurníková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce s názvem Výchovné koncerty a jejich realizace na Teplicku popisuje výchovný koncert jako specifický druh hudební produkce pro mládež. Charakterizuje mladé publikum jako objekt působení receptivní hudební výchovy a soustředí se na úlohu realizátorů koncertů. Praktická část pojednává o realizaci výchovných koncertů na Teplicku, podrobně rozebírá výchovné koncerty Severočeské filharmonie Teplice provedené v říjnu 2014. Cílem diplomové práce je podat přehled o fenoménu výchovného koncertu a zjistit současný stav pořádání tohoto typu koncertů v teplickém okrese. Zdrojem poznatků pro praktickou část byly osobní rozhovory s realizátory výchovných koncertů a vlastní autorčino pozorování. Bylo zjištěno, že na Teplicku působí několik komorních souborů, které pořádají koncerty na školách, hudebně výchovné produkce pro děti a mládež organizují také teplická ZUŠ a konzervatoř. Severočeská filharmonie Teplice pořádá každoročně symfonické výchovné koncerty pod taktovkou hostujícího dirigenta Miloše Machka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Niccolo Paganini: 24 Caprices pro sólové housle op. 1, dílo a interpretace
Rada, Jan ; Tomášek, Jiří (vedoucí práce) ; Kubátová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce detailně rozebírá 24 Caprices pro sólové housle op. 1 Niccola Paganiniho. Práce obsahuje stručný životopis slavného interpreta a skladatele, ale především se zaměřuje na 24 Caprices op. 1. Autor práce se zabývá okolnostmi vzniku 24 Caprices op. 1, jejich charakteristikou a metodickou problematikou. Dále se věnuje možnostem interpretace a porovnání nahrávek Ruggiera Ricciho, Ivana Kawaciuka, Itzhaka Perlmana a Shlomo Mintze. Cílem práce je poskytnout houslistům, kteří se zabývají studiem některého z capriccií, doporučení a řešení technických i interpretačních problémů.
|