Název:
Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Company BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.
Autoři:
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní společnost. První část práce je věnována teoretickým východiskům, pro lepší pochopení dané problematiky, na což je v praktické části navázáno analýzou makroekonomického a mikroekonomického prostředí. Závěrem jsou uvedeny návrhy pro vylepšení marketingové strategie.
This diploma thesis deals with a proposal of marketing strategy for existing organization. The first part contains the theoretical basis for better understanding of the issue, on which the practical part is based. Practical part consists of the analysis of the macroeconomic and microeconomic environment. In the final conclusion are presented the concrete proposals of improvement of the marketing strategy in the company.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34081