Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce zdvihového mechanismu jeřábu
Sokol, Filip ; Malášek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a výpočtem hlavních částí zdvihového mechanismu dvounosníkového mostového jeřábu. První část práce obsahuje koncepci řešení. Druhá se pak zabývá vlastním návrhem jednotlivých komponent a jejich výpočtem. Třetí část obsahuje pevnostní výpočet lanového bubnu.
Rám pro výtahový stroj
Sokol, Filip ; Foltýnek, Vojtěch (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem náhrady rámu pro výtahový stroj. Původní rám vyrobený z hutních profilů byl v této práci nahrazen plechovými ohýbanými profily. Práce obsahuje pevnostní analýzu původního i nového konstrukčního řešení. Pevnostní analýza byla provedena v programu I-DEAS pro dva zatěžovací stavy: plné zatížení při běžném provozu a okamžité zastavení v plné rychlosti.
Vývoj palubních soustav dopravních letadel
Sokol, Filip ; Kaddour, Mirvat (oponent) ; Trefilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem „Vývoj palubních soustav dopravních letadel“ se zabývá vývojem řídících, elektrických, hydraulických a palivových soustav dopravních letadel typu CS-23 a CS-25. Práce je rozdělena na jednotlivé kapitoly, z nichž se každá zabývá popisem jednotlivé palubní soustavy. Vývoj je uveden vždy na začátku této kapitoly a zbylá část je pak věnována základnímu popisu. V závěru práce jsou uvedeny nejnovější trendy v řízení letadel a popis postupných přechodů v koncepty More Electric Aircraft a More electric Engine. Samotný konec práce tvoří srovnání letounů podle palubních soustav, které používají.
Návrh kompozitového směrového kormidla pro letoun L 410 NG
Sokol, Filip ; Löffelmann, František (oponent) ; Urík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem kompozitní konstrukce směrového kormidla letounu L410 NG vycházející ze současné duralově-plátnové konstrukce. Podle předpisu FAR 23 a jeho oběžníků je navržen postup certifikace kompozitní primární konstrukce letounu. Je navržena konstrukce nového směrového kormidla a z vybraných materiálů proveden návrh skladby kompozitních materiálů. Programem MSC Patran je z této konstrukce vytvořen MKP model a pomocí softwarů Compost a Nastran provedena pevnostní kontrola.
Obchodní strategie rodinného podniku ABC, s.r.o.
Sokol, Filip
Cílem bakalářské práce je navrhnout obchodní strategii rodinného podniku z oblasti krmiv pro psy a kočky, která zvýší konkurenceschopnost a ziskovost podniku. Práce je rozdělena na literární rešerši, analytickou část a návrhovou část. Literární rešerše přibližuje problematiku strategického řízení. V rámci analytické části jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, na jejichž základě je vypracována shrnující SWOT matice. Z předchozích částí vychází poslední návrhová část, která obsahuje návrh strategie, díky které by mělo být dosaženo stanovených cílů a podnik by měl být dále schopen dlouhodobě a úspěšně působit na trhu. Poslední část obsahuje diskuzi a závěr.
Návrh kompozitového směrového kormidla pro letoun L 410 NG
Sokol, Filip ; Löffelmann, František (oponent) ; Urík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem kompozitní konstrukce směrového kormidla letounu L410 NG vycházející ze současné duralově-plátnové konstrukce. Podle předpisu FAR 23 a jeho oběžníků je navržen postup certifikace kompozitní primární konstrukce letounu. Je navržena konstrukce nového směrového kormidla a z vybraných materiálů proveden návrh skladby kompozitních materiálů. Programem MSC Patran je z této konstrukce vytvořen MKP model a pomocí softwarů Compost a Nastran provedena pevnostní kontrola.
Rám pro výtahový stroj
Sokol, Filip ; Foltýnek, Vojtěch (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem náhrady rámu pro výtahový stroj. Původní rám vyrobený z hutních profilů byl v této práci nahrazen plechovými ohýbanými profily. Práce obsahuje pevnostní analýzu původního i nového konstrukčního řešení. Pevnostní analýza byla provedena v programu I-DEAS pro dva zatěžovací stavy: plné zatížení při běžném provozu a okamžité zastavení v plné rychlosti.
Vývoj palubních soustav dopravních letadel
Sokol, Filip ; Kaddour, Mirvat (oponent) ; Trefilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem „Vývoj palubních soustav dopravních letadel“ se zabývá vývojem řídících, elektrických, hydraulických a palivových soustav dopravních letadel typu CS-23 a CS-25. Práce je rozdělena na jednotlivé kapitoly, z nichž se každá zabývá popisem jednotlivé palubní soustavy. Vývoj je uveden vždy na začátku této kapitoly a zbylá část je pak věnována základnímu popisu. V závěru práce jsou uvedeny nejnovější trendy v řízení letadel a popis postupných přechodů v koncepty More Electric Aircraft a More electric Engine. Samotný konec práce tvoří srovnání letounů podle palubních soustav, které používají.
Konstrukce zdvihového mechanismu jeřábu
Sokol, Filip ; Malášek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a výpočtem hlavních částí zdvihového mechanismu dvounosníkového mostového jeřábu. První část práce obsahuje koncepci řešení. Druhá se pak zabývá vlastním návrhem jednotlivých komponent a jejich výpočtem. Třetí část obsahuje pevnostní výpočet lanového bubnu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.