Název:
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
Překlad názvu:
Calculation methods for the Customer Lifetime Value and its application in the cosmetics industry
Autoři:
Baraniaková, Júlia ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rožek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je popis a vzájomná komparácia jednotlivých metód výpočtu celoživotnej hodnoty zákazníkov vo firmách. Druhým, čiastkovým cieľom je následný výber vhodnej metódy postupu pri aplikovaní prístupu CLV v konkrétnom podniku. Medzi hlavné použité metódy patrí literárne rešerše zahraničných odborných zdrojov pre zisk potrebných znalostí a následná komparácia modelov na základe vybraných kritérii. V poslednej kapitole sú využité výsledky dotazníkového šetrenia na vyhodnotenie konkrétných odporúčaní pre marketingovú aplikáciu výsledkov výpočtu CLV v danom podniku.Cílem diplomové práce je popis a vzájemná komparace jednotlivých metod výpočtu celoživotní hodnoty zákazníků ve firmách. Druhým, dílčím cílem je následný výběr vhodné metody postupu při aplikování přístupu CLV v konkrétním podniku. Mezi hlavní použité metody patří literární rešerše zahraničních odborných zdrojů pro zisk potřebných znalostí a následná komparace modelů na základě vybraných kriterií. V poslední kapitole jsou využity výsledky dotazníkového šetření na vyhodnocení konkrétních doporučení pro marketingovou aplikaci výsledků výpočtu CLV v daném podniku.The main goal of the diploma thesis is the description and comparison of existing methods for calculating the customer lifetime value at a firm. Second, minor goal is based on the comparison to choose a suitable method of calculation for an application in a real business unit. The used methodology contains detailed research of available foreign academic literature. Building on that a comparison of the methods based on selected criteria is conducted. Results of a questionnaire survey are used in the last chapter to provide specific sugestions for the possible marketing applications of CLV approach and calculation in a specific business unit.
Klíčová slova:
Celoživotní hodnota zákazníka; Zákaznícka akvizice; Zákaznícka retence; customer aquisition; Customer Lifetime Value; customer retention
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45083