Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Měšťanová, Kateřina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy na zdokonalení marketingového mixu vinařství za účelem navýšení poptávky koncových zákazníků. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje základní poznatky z oblasti marketingu. Druhá část bakalářské práce se zabývá analýzou současného stavu a vlastním šetřením. Poslední část této práce je zaměřena na tvorbu návrhů, které povedou ke zlepšení marketingového mixu společnosti.
Vývoj mediálního obrazu Livie Klausové na stránkách Mladé fronty DNES v letech 2003-2008
Měšťanová, Kateřina ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Slanec, Jaroslav (oponent)
Dnešní pozice manželky prezidenta navazuje na tradici československých prvních dam z období první republiky. Žena prezidenta si buduje určité postavení a je mediálně známá. Připomeňme však důležitý fakt, že tento titul v tuzemsku není dodnes kodifikován, jedná se o neplacenou funkci a neexistuje tudíž ani oficiální vymezení rolí, v kterých by se první dáma České republiky měla prezentovat. Přesto je zřejmé, že se veřejně angažuje a určité role jí tak pravděpodobně připisovány budou. Předmětem této práce je proto na příkladu Livie Klausové určit, jaký mediální obraz manželky prezidenta poskytuje čtenářům deník Mladá fronta DNES, který lze na českém mediálním trhu zařadit mezi tzv. seriózní média. Cílem práce je na základě vybraných novinových textů stanovit konkrétní role, v kterých se Livia Klausová objevovala v deníku v období prvního prezidentského mandátu Václava Klause v letech 2003-2008. K dosažení odpovídajících výsledků je přistoupeno k provedení obsahové kvalitativní analýzy vybraných novinových textů deníku Mladá fronta DNES. Zásadní je pro tuto práci využití zahraniční odborné literatury o prvních dámách, která poslouží i k závěrečné komparaci dosažených výsledků se situací v zahraničí.
Analýza práce novináře se zdroji na příkladu zpravodajství o francouzském prezidentovi Nicolasu Sarkozym v letech 2007-2010
Měšťanová, Kateřina ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Francouzský prezident Nicolas Sarkozy se dlouhodobě profiluje jako hlava státu se silným vlivem na média a s výraznou schopností mediální manipulace. Tyto tendence navíc nejsou v dnešní době na politickém poli ojedinělé a mohou mít silné dopady na společnost, proto se jeví jako vhodné, pokud je jim v rámci mediálních studií věnována pozornost. Cílem této práce je na základě studie obsahu tří celostátních českých periodik zjistit, jakým způsobem se s tématem francouzského prezidentství vypořádávají čeští novináři - zda mají své specifické zdroje, jakým způsobem pracují s informacemi z Elysejského paláce, zda využívají podobné zdroje, zda ve svých materiálech Nicolase Sarkozyho stereotypizují atp. Kvalitativní analýza článků je doplněna poznatky z rozhovorů se samotnými novináři. Práce má dva hlavní oddíly. V první části je nabídnut přehled dostupných výzkumů a studií z oblasti agenda-settingu a sociologie zpravodajství, zároveň je zde prezentována literatura, která se zabývá vlivem prezidenta Sarkozyho a problematikou práce francouzského novináře. Druhá část představuje samotnou analýzu materiálů z deníků, která umožňuje prezentovat současné novinářské trendy v práci se zdroji. Poznatky doplňují informace z rozhovorů. V závěru jsou sumarizovány zjištěné skutečnosti, vzájemně je komparován přístup v...
Vývoj mediálního obrazu Livie Klausové na stránkách Mladé fronty DNES v letech 2003-2008
Měšťanová, Kateřina ; Slanec, Jaroslav (oponent) ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce)
Dnešní pozice manželky prezidenta navazuje na tradici československých prvních dam z období první republiky. Žena prezidenta si buduje určité postavení a je mediálně známá. Připomeňme však důležitý fakt, že tento titul v tuzemsku není dodnes kodifikován, jedná se o neplacenou funkci a neexistuje tudíž ani oficiální vymezení rolí, v kterých by se první dáma České republiky měla prezentovat. Přesto je zřejmé, že se veřejně angažuje a určité role jí tak pravděpodobně připisovány budou. Předmětem této práce je proto na příkladu Livie Klausové určit, jaký mediální obraz manželky prezidenta poskytuje čtenářům deník Mladá fronta DNES, který lze na českém mediálním trhu zařadit mezi tzv. seriózní média. Cílem práce je na základě vybraných novinových textů stanovit konkrétní role, v kterých se Livia Klausová objevovala v deníku v období prvního prezidentského mandátu Václava Klause v letech 2003-2008. K dosažení odpovídajících výsledků je přistoupeno k provedení obsahové kvalitativní analýzy vybraných novinových textů deníku Mladá fronta DNES. Zásadní je pro tuto práci využití zahraniční odborné literatury o prvních dámách, která poslouží i k závěrečné komparaci dosažených výsledků se situací v zahraničí.

Viz též: podobná jména autorů
5 MĚŠŤANOVÁ, Květa
1 Měšťanová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.