Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři:
Měšťanová, Kateřina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy na zdokonalení marketingového mixu vinařství za účelem navýšení poptávky koncových zákazníků. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje základní poznatky z oblasti marketingu. Druhá část bakalářské práce se zabývá analýzou současného stavu a vlastním šetřením. Poslední část této práce je zaměřena na tvorbu návrhů, které povedou ke zlepšení marketingového mixu společnosti.
This bachelor thesis deals with suggestions for improving the marketing mix of wineries in order to increase the demand of end customers. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the basic knowledge in the field of marketing. The second part of the bachelor thesis deals with the analysis of the current situation and the actual investigation. The last part of this thesis focuses on making suggestions that will lead to the improvement of the marketing mix of the company.
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; vinařství; analysis; marketing; marketing mix; marketing research; product; winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211322