Název: Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Selected Nonprofit Organization
Autoři: Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza zákazníka; cílení; marketing sociálních sítí; Marketingová strategie; marketingový mix; marketingový rozpočet; McKinsey 7S; Porterův model pěti sil; segmentace; SLEPTE analýza; SWOT analýza; customer analysis; marketing budget; marketing mix; Marketing strategy; McKinsey 7S; Porter's five forces analysis; segmentation; SLEPTE analysis; social media marketing; SWOT analysis; targeting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/196857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442345


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet