Název: Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Překlad názvu: Supply, Demand, Interaction of Advertising
Autoři: Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chí kvadrát; marketing; Nabídka; poptávka; realitní kancelář; reklama; reklamní kampaň; advertising; advertising campaign; chi-square; demand; marketing; real estate; Supply

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/22776

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-232484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet