Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování
Müller, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem personalizace, a to konkrétně v oblasti elektronického obchodování. Cílem práce je identifikovat metody personalizace a jejich projevy v elektronickém obchodování a následně charakterizovat stav jejich využívání ve vybraných kategoriích elektronických obchodů v České republice. Na základě popisu metod a projevů personalizace je navržena struktura jejich možných vztahů. Stav využití metod a projevů je charakterizován pomocí výsledků analýzy, která je provedena na základě představené metodiky. Přínosem práce je ucelené vymezení základních pojmů a jejich vztahů ve zvolené oblasti a podání zprávy o využití metod personalizace v praxi.
Stav využití metod budování informační architektury v ČR
Kolář, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem práce je zjistit míru využívání metod budování informační architektury dodavateli internetových řešení v České republice a důvodů, proč je využívají. Pro dosažení vytyčeného cíle byl použit dotazníkový průzkum. Poznatky získané z odborné literatury a dalších materiálů umožnily definovat pojem internetové řešení a identifikovat jeho typy, které slouží jako východisko pro výběr dodavatelů internetových řešení, kteří jsou dotazníkem osloveni. Dále je vymezen pojem informační architektura, její základní prvky a proces jejího budování. V rámci tohoto procesu jsou identifikovány a popsány metody budování informační architektury, ze kterých jsou na základě literatury vybrány metody, které vstoupí do dotazování. Přínosem práce je zmapování a popis metod budování informační architektury a charakteristika stavu jejich využití dodavateli internetových řešení v České republice.
SaaS ve web designu
Míka, Filip ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem práce je zhodnotit, zda nabídka současného trhu SaaS je schopna naplnit požadavky web designu vhodnou dodávkou IT podpory jeho aktivit. V teoretické části je definován model web designu, na jehož principech jsou identifikovány funkční požadavky jeho akti-vit. V další části je představen koncept výzkumu -- předmět hodnocení (tj. IT podpora do-dávaná jako SaaS podporující web design) a proces hodnocení. Výsledky výzkumu ukazují, že současná nabídka trhu SaaS je schopna naplnit požadavky web designu v oblastech, ve kterých SaaS řešení nabízí web designérům zásadní přidanou hodnotu oproti on-premise aplikacím.
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických zkušeností jak z hlediska uživatele, tak z hlediska prodejce. Seznámí čtenáře s tím, jak srovnávače cen fungují, jaké mají problémy, jak se mohou řešit, a naznačuje jedno z možných rozšíření směrem k uživateli. Na základě získaných dat a provedených analýz vysvětluje zvolenou firemní strategii. Pomocí veřejně dostupných dat a údajů získaných službou Google Analytics hodnotí současné postavení srovnávačů cen na Internetu. Součástí práce je rovněž zavedení nové služby srovnávání cen ve společnosti. Je provedena důkladná analýza nejvýznamnějších českých srovnávačů cen, s kterými je nově zavedená služba konfrontována. Na závěr porovnává naměřené metriky z nově zavedeného srovnávače s konkurencí.
Slevové obchody
Hejl, Jiří ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast slevových obchodů kolektivního nakupování na internetu. Jejím hlavním cílem je popsat koncept kolektivních nákupů, proces kampaně na slevovém serveru a analyzovat zkušenosti spotřebitelů a obchodníků. První kapitola se zabývá historií a počátky kolektivních nákupů na internetu i mimo něj. Druhá kapitola se zabývá konceptem kolektivního nakupování. Dále popisuje marketingové aktivity slevových serverů a úlohu agregátorů. Třetí kapitola popisuje situaci a vývoj na trhu ve světě a zejména v prostředí ČR. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány jednotlivé pohledy ze stran účastníků slevových obchodů. Pátá kapitola pokrývá legislativní a etickou stránkou. Šestá kapitola komplexně popisuje proces kampaně na slevovém serveru spolu s případovými studiemi. V sedmé kapitole se práce zabývá analýzou provedené ankety mezi nakupujícími a prodávajícími na slevových serverech.
Využívání Twitteru českými podniky
Škramlík, Robert ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Firmy hledají stále nové způsoby, jak se dostat blíže ke svým zákazníkům a jedním z aktuálních způsobů jsou sociální média. V této bakalářské práci se pokusím popsat prostředí sociální služby Twitter. Teoretická část práce je zaměřena na koncept Twitteru, možnosti jeho využití pro firemní aktivity a seznámení s aplikacemi, které zjednodušují působení na Twitteru. V praktické části analyzuji reálné využívání Twitteru českými podniky, zejména jejich časové řady.
Tvorba, propagace a možnosti monetizace obsahových webů na českém internetu
Lenčo, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním přínosem této bakalářské práce je analýza možností monetizace obsahových webů a prezentace kombinace úspěšných modelů na základě několikaleté praktické zkušenosti autora práce. Dalším přínosem práce je vytvoření nového pohledu na klasifikaci webů, jejich tvorbu a efektivní propagaci. Logická struktura práce má dvě základní části. První se věnuje tvorbě a propagaci obsahového webu. Jedná se převážně o teoretickou analýzu se zaměřením na splnění předpokladů pro implementaci úspěšného webu z pohledu jeho výnosů. Druhá část vychází především z praktických znalostí a pojednává o konkrétních autorem ověřených metodách výdělku plynoucího z provozování obsahového webu.
Využití Saas a Web 2.0 v cestovním ruchu
Strasser, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá softwarem jako služba (SaaS) a webem 2.0 jakožto současnými trendy souvisejícími s internetovými aplikacemi, a zkoumá jejich využití v cestovním ruchu. Ukázalo se, že SaaS má pro cestovní ruch slibný přínos především v CRM systémech, a že aspekty webu 2.0 přinášejí webovým projektům pomocí nepřímých efektů obchodní úspěchy.
SecondLife - využití pro podnikové aktivity
Civín, Jakub ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tématem této bakalářské práce je virtuální svět Second Life a jeho využití pro podnikové aktivity. V první části práce čtenáře obecně seznámím s tímto virtuálním světem. Popíši, jak tento virtuální svět funguje, jeho technickou stránku a historii. Také se zaměřím na uživatele, kteří se v tomto virtuálním světě působí. Uživatele rozdělím do tří kategorií. Každou kategorii blíže charakterizuji a uvedu u ní odpovídající příklady. V následující části práce se zaměřím na podnikové aktivity firem reálného světa, ve virtuálním světě Second Life. Provedu základní rozřazení těchto aktivit z hlediska jejich nákladů a přínosů. Podívám se blíže na oblasti virtuálního světa, kde bychom našli česky působící komunity. Uvedu odpovídající příklady. Dále se pak podívám na konkrétní firmy působící ve virtuálním světě Second Life v českém prostředí. Na jejich podnikové aktivity a jako takové je rozeberu z hlediska nákladů a přínosů pro danou firmu. V závěru odhadnu, ze získaných poznatků, budoucí vývoj virtuálního světa Second Life. Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s virtuálním světem Second Life. Blíže ho analyzovat z hlediska možných podnikových aktivit pro jednotlivé uživatele, v této práci se zaměřením především pro firmy a společnosti. Na příkladech z českého prostředí virtuálního světa pak tyto podnikové aktivity rozebrat a určit, zda se s ohledem na budoucí vývoj virtuálního světa Second Life tyto aktivity vyplatí podnikat či nikoliv. Pro zpracování této práce jsem využil veškerou mě dostupnou literaturu a zdroje, jakožto i vlastní výzkum, který jsem v rámci této práce podnikl svým aktivním působením ve virtuálním světě Second Life.
Využití CMS Drupal v prostředí Multi level marketingu
Opatřil, Marek ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Aby si organizace v dnešní době udržely svou konkurenceschopnost, dříve nebo později jsou vystaveny výběru řešení, které podpoří její procesy. Společnosti zaměřené na multi level marketing tomu nejsou výjimkou. Cílem mé práce bude vytvořit IT podporu v CMS Drupal pro konkrétní společnost podnikající na principech multi level marketingu a poukázat, že i pomocí open source řešení lze vytvořit systém, který zvládne IT podporu v organizaci. Ke své práci přitom budu využívat pouze volně dostupné moduly pro vytváření funkcionalit v Drupalu. Věřím, že má práce pomůže firmám, v otázce rozhodování použití CMS Drupal. Jádrem mé práce bude analýza procesů ve společnosti a návrh IT podpory. Tvorbu této podpory budu popisovat společně s výběrem a nastavením modulů v prostředí CMS Drupal.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KAFKA, David
3 KAFKA, Dominik
3 Kafka, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.