Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Nykl, Jaroslav ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení vhodnějšího využití složek marketingového mixu firmy Maxicom. Postupovým cílem je v první řadě zjištění makroprostředí společnosti, dále mikroprostředí společnosti a nakonec současného stavu složek marketingového mixu. Na základě zjištění spokojenosti stávajících zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření je navržena vhodnější kombinace složek marketingových nástrojů což by mělo vést k získání nových zákazníků a zvýšení objemu tržeb. Největší nedostatky byly zjištěny v oblasti propagace, materiálního prostředí a procesech. Naopak na velmi dobré úrovni byla nastavena cenová strategie a způsob distribuce. Pro zlepšení stavu složek marketingového mixu bylo doporučeno například založení Facebooku, vydávání firemního časopisu, zlepšit procesy doplňkového produktu nebo třeba zavedení informační tabule.

Viz též: podobná jména autorů
3 Nykl, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.