Název: Vnímání značky Gambrinus
Překlad názvu: The perception of Gambrinus brand
Autoři: Odložil, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza značky; Gambrinus; vnímání značky; značka; český trh piva; brand; brand analysis; brand perception; Czech beer market; Gambrinus

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70372

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359122


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet