Název:
Analýza marketingových aktivit ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s..
Překlad názvu:
Analysis of marketing activities of the company Allianz pojistovna, a.s.
Autoři:
Šrámková, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Utěšilová, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Allianz pojišťovně, a. s. dlouhodobě náleží třetí místo na českém pojistném trhu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu této pojišťovny uvést návrhy a doporučení do budoucna, které by posílily její postavení. V teoretické části je nejprve charakterizován marketingový výzkum s důrazem na metodu dotazování, které bylo v diplomové práci využito. Dále jsou teoreticky popsány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se zpočátku věnuje informacím o Allianz pojišťovně, a. s. a rovněž jsou uvedeny výsledky sekundárního výzkumu o vývoji pojistného trhu. Následně je provedena analýza prvků marketingového a komunikačního mixu, která je podpořena výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto zjištění je v závěru provedeno vlastní zhodnocení doplněné o SWOT analýzu a navrhnuty konkrétní návrhy a doporučení.Allianz pojistovna, a.s. has held the third-largest share in the Czech insurance market for a long time. The aim of this master´s thesis is to do an analysis of marketing and communication mix and based on this analysis make proposals and recommendations which would strengthen company´s position in the future. The first thing, which is characterized in the theoretical part, is marketing research. The emphasis is on direct questioning technique. Furthermore in this part, the individual elements of marketing and communication mix are described. The beginning of the practical part is dedicated to information about Allianz pojistovna, a s. and to the results of a carried out secondary research about development of the Czech insurance market. The following analysis of marketing and communication mix is supported by results of a questionnaire survey. Based on these findings I carried out my own evaluation completed by a SWOT analysis and proposed particular suggestions and recommendations.
Klíčová slova:
Allianz; Komunikační mix; Marketingový mix; Pojištění; SWOT analýza; Allianz; Communication mix; Insurance; Marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53245