Název: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Překlad názvu: New product implementation into Fitness Power marketing strategy
Autoři: Hejdrychová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cvičební sál; Fitness centrum; marketingová strategie; marketingový výzkum; exercise room; Fitness centre; market research; marketing strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-496762


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet