Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Deformační a napěťová analýza dentálního implantátu zavedeného v horní čelisti
Dušková, Tereza ; Hájek, Petr (oponent) ; Marcián, Petr (vedoucí práce)
Při zavádění dentálních implantátů, zejména do horní čelisti, se objevuje řada problémů. Největším z nich je nedostatečná kvalita a objem kostní tkáně v alveolárním výběžku. Práce se zabývá dentálním implantátem zavedeným v horní čelisti a je zaměřena na deformačně-napěťovou analýzu získaných výsledků ze vzájemného působení implantátu a horní čelisti. Pro vyřešení mechanické interakce mezi implantátem a kostní tkání je využito výpočtové modelování pomocí metody konečných prvků. Analýzou výsledků byl zjištěn vliv kortikální kostní tkáně, oseointegrace a vliv směru zatěžování implantátu na jeho posuvy a napětí. V oblasti řezáků je tedy nutné uvažovat jiná než axiální zatížení implantátu.
Deformačně-napěťová analýza ohýbaných prutů metodou konečných prvků
Dušková, Tereza ; Šebek, František (oponent) ; Návrat, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením deformačně-napěťové analýzy ohýbaných prutů pomocí metody konečných prvků. Algoritmy metody konečných prvků pro různá uložení prutů jsou napsány pomocí softwaru Matlab. Poté jsou výsledky srovnány a ověřeny pomocí analytického řešení a softwaru ANSYS.
Rekreační potenciál vodní nádrže Orlík pro vodní plavbu (Oblast výzkumu - Podskalí)
DUŠKOVÁ, Tereza
Diplomová práce je zaměřena na kapacitní potenciál a vytíženost vybraného úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Zkoumaným úsekem je atraktivní oblast Podskalí. Cílem práce je zjištění aktuální vytíženosti vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby a její frekvence, doprovodné infrastruktury a kapacitního potenciálu v návaznosti na splavnost vodního toku Vltava.
Fyzioterapeutické postupy u paraplegiků po míšní lézi
Dušková, Tereza ; Vacek, Jan (vedoucí práce) ; Mende, Karel (oponent)
Rehabilitace pacientů s míšní lézí začíná bezprostředně po úraze. Před započetím cílené terapie je nutné provést specifické neurologické vyšetření podle ASIA protokolu (American Spinal Injury Association), které umožní stanovit úroveň a rozsah neurologického poškození. V terapii se využívají specifické rehabilitační postupy a metody, jejichž využitím se snažíme minimalizovat neurologický a funkční deficit po vzniku míšního poranění. Řadí se mezi ně postupy patřící do rehabilitačního ošetřovatelství, pasivní a aktivní pohyby, metody založené na neurofyziologickém podkladě, techniky respirační fyzioterapie manipulační léčba, cvičení na přístrojích (MotoMed, Lokomat), FES, IMF-terapie, vertikalizace, relaxační techniky, fyzikální terapie a další. Cílem léčebné rehabilitace v akutní, subakutní i chronické fázi míšního poranění je snaha o maximální obnovu postižených funkcí, co nejlepší využití zbytkového svalového potenciálu a vytvoření náhradních mechanismů k dosažení co nejvyšší úrovně soběstačnosti a kvality života.
Spolupráce rodiny a školy na počátku vzdělávání
Dušková, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Název: Spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Autor: Dušková, T. Vedoucí dipl. práce: Mgr. Kargerová, J., Ph.D. Diplomová práce je zaměřena na spolupráci rodiny a školy na počátku vzdělávání. Teoretická část se věnuje škole a rodině jako institucím, které mají nenahraditelné místo v životě každého dítěte. Nabízí pohled do minulosti, na tehdejší formy spolupráce a cíle, ke kterým byly formy směřovány v protikladu s dnešním chápáním dítěte a dětství. Zabývá se rokem 1989, jehož události ovlivňují nejen situaci politickou nebo ekonomickou, ale také pedagogickou. Dítě se stává středem zájmu nejen rodiny, ale především školy, která si stále více uvědomuje nutnost dobré komunikace a spolupráce právě s rodinou. Školství se inovuje, reformuje, vydávají se nové zákony a s nimi i školní vzdělávací programy, které spolupráci s rodinou považují za klíčovou ve výchovně-vzdělávacím procesu. Teoretická část je tedy uzavřena programem Začít spolu, jeho stručnou charakteristikou a ukázkou toho, jak spolupráce školy s rodinou může být ve školách konkrétně realizována. Empirická část mapuje situaci na běžné základní škole a škole pracující podle programu Začít spolu z hlediska spolupráce s rodinou. Porovnává jejich první a druhý stupeň a na základě třech dílčích cílu, mezi které patří srovnání třídních schůzek,...
Efekt cvičení s flexibarem u paraplegiků
Dušková, Tereza ; Hlinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Špaňhelová, Šárka (oponent)
Cílem této studie bylo prokázat, že cvičení s pružnou kmitací tyčí FLEXI-BAR® má u paraplegiků pozitivní efekt na sílu, silovou vytrvalost, stabilitu a propriocepci. Teoretickým východiskem byl předpokládaný pozitivní vliv vibračního tréninku na organismus. Studie se účastnilo 14 jedinců, kteří denně třicet minut po dobu čtyř týdnů prováděli cvičení s FLEXI- BARem® dle jednotné metodické řady cviků. Efekt terapie byl hodnocen pomocí testu síly stisku ruky ručním dynamometrem, testu náklonu, modifikovaného 6-MWT testu a testu zacílení bodu. Stanovené hypotézy byly potvrzeny, výsledky všech provedených testů byly statisticky signifikantní.
Spolupráce rodiny a školy na počátku vzdělávání
Dušková, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Název: Spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Autor: Dušková, T. Vedoucí dipl. práce: Mgr. Kargerová, J., Ph.D. Diplomová práce je zaměřena na spolupráci rodiny a školy na počátku vzdělávání. Teoretická část se věnuje škole a rodině jako institucím, které mají nenahraditelné místo v životě každého dítěte. Nabízí pohled do minulosti, na tehdejší formy spolupráce a cíle, ke kterým byly formy směřovány v protikladu s dnešním chápáním dítěte a dětství. Zabývá se rokem 1989, jehož události ovlivňují nejen situaci politickou nebo ekonomickou, ale také pedagogickou. Dítě se stává středem zájmu nejen rodiny, ale především školy, která si stále více uvědomuje nutnost dobré komunikace a spolupráce právě s rodinou. Školství se inovuje, reformuje, vydávají se nové zákony a s nimi i školní vzdělávací programy, které spolupráci s rodinou považují za klíčovou ve výchovně-vzdělávacím procesu. Teoretická část je tedy uzavřena programem Začít spolu, jeho stručnou charakteristikou a ukázkou toho, jak spolupráce školy s rodinou může být ve školách konkrétně realizována. Empirická část mapuje situaci na běžné základní škole a škole pracující podle programu Začít spolu z hlediska spolupráce s rodinou. Porovnává jejich první a druhý stupeň a na základě třech dílčích cílu, mezi které patří srovnání třídních schůzek,...
Produkt vybraného ubytovacího zařízení a jeho distribuce
DUŠKOVÁ, Tereza
Cílem bakalářské práce je charakteristika a specifikace produktu vybraného ubytovacího zařízení včetně jeho distribuce a návrh možností zdokonalení jeho tvorby a distribuce. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala hotel Biograf v Písku, který se nachází přímo v centru historického města Písek. V analytické části zpracovávám primární data, které jsem získala na základě dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s manažerkou hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 DUŠKOVÁ, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.