Žádný přesný výsledek pro Coufal,, Jan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Coufal Jan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Biochemická analýza DNA interakčních partnerů
Valchová, Michaela ; Coufal,, Jan (oponent) ; Brázda, Václav (vedoucí práce)
Tato práce byla zaměřena na analýzu DNA. Nejprve byly hybridizovány fluorescenčně značené oligonukleotidy, které byly následně podrobeny HRM analýze, kdy byly zjišťovány teploty tání oligonukleotidů v závislosti na daném prostředí. Práce popisuje změnu teploty tání oligonukleotidů v prostředí jednomocných a dvojmocných iontů a vliv vazby proteinů na stabilitu těchto struktur DNA. Z teplot tání bylo stanoveno, zda daný iont/protein stabilizuje nebo destabilizuje daný oligonukleotid. Dále byly izolovány vybrané plasmidy. Pomocí AFM byla sledována struktura izolovaných plasmidů.
Detekce cesty pro mobilní robot analýzou obrazu
Coufal, Jan ; Štarha, Pavel (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním obrazu pro mobilní robot pohybující se ve venkovním prostředí. V první části je analyzován problém, navrženo řešení a prozkoumány vhodné metody zpracování obrazu. V druhé části jsou jednotlivé metody porovnány mezi sebou a na základě výsledků je sestaveno konkrétní řešení. Třetí část obsahuje výsledy navrženého řešení na reálných datech.
Rešerše nástrojových upínacích rozhraní frézovacích strojů
Coufal, Tomáš ; Holub, Michal (oponent) ; Pavlík, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby upínání nástrojů pro frézovací stroje. První část obsahuje základní rozdělení nástrojových upínačů. Popisuje moţnosti upínání nástrojových drţáků ve vřetenu obráběcího stroje. Druhá část práce se zaměřuje způsoby upnutí malých frézovacích nástrojů.
Návrh konstrukce omílácího stroje
Coufal, Martin ; Pavlík, Jan (oponent) ; Synek, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se ve své první části zaměřuje na popis technologie omílání a přehled jednotlivých aplikací, ve kterých je možné tuto technologii použít. Na toto téma navazuje popis omílání na mokro s použitím keramických tělísek. Ve třetí části této práce je proveden stručný přehled vyráběných typů omílacích strojů. Následuje přehled vlastních konstrukčních variant omílacích strojů s výběrem optimální konstrukční varianty. Dále navazuje konstrukční návrh omílacího stroje, následovaný přehledem výpočtů. V poslední části této práce jsou uvedeny technické parametry navrženého stroje včetně popisu jeho provozu a údržby.
Kompatibilita vozidel při čelním střetu
Vašíček, Jiří ; Kovanda, Jan (oponent) ; Coufal, Tomáš (vedoucí práce)
Práce jako celek pojednává o kompatibilitě vozidel při čelním střetu. V první části je rozebrána kompatibilita z různých úhlů pohledu. Jsou zde uvedeny fyzikální procesy používané při mechanice čelního nárazu. Druhá část je zaměřena na řešení kompatibility vozidel při čelním nárazu pomocí crash analýzy řešené metodou konečných prvků. Jednak jsou zde popsány nárazy vozidel různých vozidlových tříd (malé automobily, nižší střední třída, Pick up/SUV) do pevné bariéry podle US NCAP. Dále je zde simulován čelní střet vozidel těchto vozidlových tříd. V závěru jsou ukázány možnosti využití dat z cash testů ke stanovení EES.
Optimalizace tvaru mazací mezery hydrodynamického ložiska s využitím metamodelování
Přibyl, Jan ; Coufal, Tomáš (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo optimalizovat tvar mazací mezery axiálního ložiska turbodmychadla s pomocí metamodelování. Práce se nejprve zaměřuje na vysvětlení optimalizace a metamodelování, popis jednotlivých technik metamodelování a popis turbodmychadla se zaměřením na mazání axiálního ložiska. V praktické části je uveden výpočtový model průtoku mazací mezerou, program použitý pro sestavení metamodelu a vyhodnocení jednotlivých technik. Konkrétně, při tvorbě metamodelů byly využity metody: responzní plochy a kriging.
Silniční most přes řeku Trkmanku v obci Velké Pavlovice
Coufal, Jakub ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostní konstrukce přes řeku Trkmanku v obci Velké Pavlovice. Nosnou konstrukci tvoří železobetonová deska o jednom poli. Zatížení bylo spočítáno v softwaru Scia Engineer a porovnáno s výpočtem zjednodušenou metodou spolupůsobící šířky. Statický výpočet byl nadále počítán ručně.
ANALÝZA TUHOSTI PŘEDNÍ ČÁSTI VOZIDEL
Coufal, Tomáš ; Kovanda, Jan (oponent) ; Kohút,, Pavol (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou tuhosti přední části moderních vozidel se zaměřením pro využití v oboru Soudního inženýrství při analýze dopravních nehod. Při analýze dopravní nehody se mimo jiné řeší vlastní střet vozidel, jehož nedílnou součástí je určení energetické ztráty vozidla při nárazu, respektive deformační energie vyjádřené ve formě EES (Energy Equivalent Speed). V případě známé tuhosti dané části vozidla je možné na základě hloubky deformace exaktně vypočíst deformační energii, resp. EES odpovídající danému poškození vozidla. V oboru Soudního inženýrství však hodnoty tuhostí jednotlivých částí vozidla nejsou známé, a proto jsou pro výpočet EES využívány alternativní metody, jejichž přehled je uveden v rešeršní části této dizertační práce. Současné metody stanovení EES však disponují jistými omezeními v použitelnosti, a proto byl v rámci řešení dizertační práce navržen výpočet EES pro přední část vozidla zpracovaný na základě dat z reálných nárazových zkoušek s využitím reálné tuhostní charakteristiky přední části vozidla. Přední část vozidla je rozdělena do jednotlivých oblastí, kde každou z těchto oblastí charakterizuje příslušná tuhostní charakteristika. Navržený výpočet EES lze tedy s výhodou použít i pro střety s částečným překrytím se zohledněním reálné tuhosti poškozené části vozidla, což dosavadní metody neumožňovaly. V rámci řešení dizertační práce byl dále zpracován výpočetní program deformační energie a EES pracující s jednotlivými tuhostními charakteristikami v daných oblastech, jehož vstupními parametry jsou uživatelem zadaná hloubka trvalé deformace přední části vozidla v jednotlivých oblastech, hmotnost vozidla, směr nárázové síly a koeficient tření na kontaktní ploše. Vzhledem k tomu, že tuhost vozidla je také jedním z kontrolních parametrů při řešení střetu v simulačním programu PC-Crash využívaném v soudně inženýrské praxi pro analýzu nehodového dějě, byl dále zpracován doplněk výpočetního programu, který na základě výše uvedených vstupních hodnot dále vypočte údaje pro řešení střetu v simulačním programu, konkrétně tuhost, koeficient restituce a deformaci vozidla uváděnou ve výstupním protokolu simulačního programu. Na základě těchto údajů má tedy znalec možnost vyřešit střet vozidel v simulačním programu takovým způsobem, aby co možná nejpřesněji odpovídal reálnému střetu vozidel.
Návrh laboratorních úloh pro výuku síťových technologií a protokolů
Coufal, Tomáš ; Dvořák, Jan (oponent) ; Langhammer, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou laboratorních úloh v prostředí ns-3. Každá ze tří úloh se skládá z teoretického úvodu a návodu k vytvoření simulace. Tématem první úlohy je směrovací protokol BGP. Druhá úloha je zaměřena na transportní protokoly TCP, UDP, SCTP. V poslední úloze jsou simulovány síťové prvky a základní topologie. Simulován je také protokol ARP a RIPv2.
Konstrukční úprava těhlice osobního vozidla
Coufal, Jiří ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukční úpravou konkrétní těhlice v závislosti na změně brzdiče za nesériový. Je zaměřena na tvorbu a následnou úpravu 3D modelu vycházejícího z rozměrů a tvaru reálné těhlice získaných pomocí 3D skenu. Pro upravovanou část je provedena pevnostní kontrola pomocí MKP a výsledky jsou porovnány s hodnotami původní těhlice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.