Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 215 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Návrh rozvoje produktového portfolia neziskové organizace působící v ČR
Lesa, Martin ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem produktového portfolia neziskové organizace v oblasti organizace hudebních workshopů na Moravě a ve Slezsku. Rozvoj je cílen na rozšíření pokrytí trhu a získání prostředků pro realizaci vzdělávací činnosti a šíření lidové tradice, hudby napříč generacemi. Teoretická část představuje rešerši literatury v oblasti strategického řízení rozvoje firem, zde užívaných analyticko-výzkumných metod a dále specifik neziskových organizací nebo etnografického členění. V rámci analýzy jsou aplikovány postupy a metody 7S rámce, GAP analýzy, 4C rámce, Porterovy analýzy pěti sil k uchopení vnitřních a vnějších vlivů. Průzkumy a rozhovory jsou provedeny s cílem identifikace potenciálu poptávky a vhodného nastavení obsahu, formy workshopů. Návrhy obsahují lokace pro uspořádání workshopů, jejich formu průběhu a celkové zhodnocení v podobě rozpočtu nákladů či opatření přínosu pro organizaci vůči stanoveným cílům.
Založení malého podniku
Procházková, Barbora ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření záměru a podnikatelského plánu pro založení malého podniku, ve kterém budou vyráběna ručně vyráběná mýdla nabízena pomocí internetového obchodu. V první části je definován hlavní problém vypracování, cíle a metodologie. V druhé části jsou řešena teoretická východiska tématu a pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Třetí část se zabývá analýzou současného stavu v okolí budoucího podniku a kvantitativním průzkumem. Čtvrtá část pomocí poznatků z teorie a výsledků z analýzy a průzkumu navrhuje životaschopný podnikatelský plán. Pátá část pojednává o časovém harmonogramu implementace podnikatelského plánu.
Návrh rozvoje obchodní strategie podniku zabývajícího se prodejem a montáží sanitárních produktů v ČR
Šenkýř, Matěj ; MBA, David Matoušek, (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh rozvoje současné obchodní strategie začínajícího podniku zabývajícího se prodejem a instalací sanitárních produktů na českém trhu. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti problematiky strategického řízení podniku a následně vybraným analyticko-výzkumným metodám, které jsou použity v další části práce. Analytická část obsahuje praktické uchopení hledání mezer mezi současným nastavením prvků začínající firmy a taktickými aktivitami a vizí majitelů za pomocí GAP analýzy včetně zhodnocení atraktivity trhu za pomocí Porterovho modelu pěti sil a klíčových faktorů obecného prostředí. Výsledky z provedených analýz jsou dále shrnuty a podrobnější analyzovány za pomocí metody SWOT. Na základě kritérií a v souladu s vizí je v návrhové části vybrána vhodná varianta obchodní strategie a změn, vedoucí k dosažení vize společníků a dlouhodobého úspěchu společnosti na trhu. Návrh obchodní strategie je zpracován na úroveň akčního plánování a rozpočtu navrhovaných změn.
Návrh koncepce posílení konkurenceschopnosti podniků na trhu interim managementu v České republice
Posolda, Daniel ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategické koncepce posilující konkurenceschopnost firem poskytujících služby na trhu interim managementu v České republice. Literární rešerše obsahuje zvolený teoretický rámec použitý v následujících částech. Analytická část popisuje situaci na vybraném trhu včetně identifikace výzev, příležitostí a problémů. Navazující návrhová část práce, obsahuje strategickou koncepci konkurenceschopnosti rozpracovanou na úrovni konkurenčních výhod vedoucích k posílení postavení firem na trhu.
Strategie rozvoje rodinného podniku
Vichr, Matěj ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje strategie vybraného rodinného podniku. Vymezuje teoretický základ v oblastech rodinného podnikání, tvorby strategie a změnového řízení. Na základě kritické analýzy je v souladu s teoretickými poznatky vypracován návrh strategického rozvoje ve zvoleném rodinném podniku společně s rámcovým plánem jeho implementace.
Podnikatelský plán aktivit v oblasti vývoje a distribuce počítačové hry v žánru strategie
Lukschanderlová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení živnosti zabývající se vývojem počítačové hry v žánru strategie. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretické báze zahrnující základní pojmy zaměřující se na nosnou myšlenku plánu a tvorbu obchodního modelu. Analytická část se věnuje prověření podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část již obsahuje zvolenou strategii pro začínajícího živnostníka včetně obchodního modelu, jenž se odvíjí na základě výsledků analýz podnikatelského prostředí.
Návrh strategického rozvoje společnosti Naupo s.r.o působící v oblasti sklenářských prací
Fiala, Ivo ; NWT,, Markéta Maláčová, internship back office division ve společnosti (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického rozvoje malého podniku, který provozuje svou činnost v oblasti výroby a montáže skel. Teoretická část je zaměřena na popis analytických metod zkoumajících vnitřní a vnější prostředí, které budou následně použity k analýze současného stavu a pozice firmy na trhu ve druhé částí. Hlavním výstupem je navržení různých strategických směrů potencionálního rozvoje, který by vedl k udržení a zlepšení současné konkurenceschopnosti podniku.
Podnikatelský plán na založení rodinné farmy na pěstování a zpracování levandule
Rygl, Luboš ; Veselá, Jitka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření kompletního podnikatelského plánu na založení rodinné levandulové farmy v obci Římov. Teoretická východiska práce zachycují podnikatelský proces od nosné myšlenky podnikání, přes validaci myšlenky prostřednictvím nástroje Lean Canvas, vybraných analyticko-výzkumných metod až po konečnou strukturu podnikatelského plánu jako součást snižování rizik nastavení produktu a vstupu na trh. Analytická část práce obsahuje provedení analýz v kontextu podnikatelského prostředí, jejíž výsledky jsou zachyceny do SWOT matice. Návrhová část obsahuje vybranou tržní strategii začínajícího podniku a obchodní model, který je rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 215 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.