Název: Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
Překlad názvu: The Strategy of Customers´ Recruitmet for the Luxury Brand
Autoři: Bartošová, Gabriela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Diesel; luxusní značka; získávání nových zákazníků; Diesel; luxury brand; recruitment of new customers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30524

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112688


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet