Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě v elektronickém prostoru a jejich dopad na společnost
Brchaň, Miroslav ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce "Sociální sítě v elektronickém prostoru a jejich dopad na společnost", se zabývá analýzou společnosti pomocí modernity. Zaobírá se rolí jedince v občanské společnosti, rolemi a státu ve formování společnosti a internetu. Praktická část se zabývá demokratickými svobodami ve společnosti a způsoby jejich měření. Práce analyzuje aktuálně využívané technologie internetu a věnuje se měření jeho svobody. V závěru je pomocí metody regresní analýzy ověřena vzájemná souvislost demokratických svobod a svobod na internetu.
Metodika řešení analytických úloh v BI
Žebrák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Jakoubek, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje především na technologii OLAP a její nástroje, které jsou využívané pro analyzování firemních dat. Jedním z dílčích cílů práce je vymezit trh s analytickými nástroji a poskytnout přehled, který umožní nahlédnout na současnou situaci s nástroji na trhu Business Intelligence (BI). Dalším navazujícím cílem je získat přehled o aktuálních a některých budoucích trendech na trhu BI. Hlavním cílem práce je vytvořit "metodický postup" řešení analytických úloh BI pomocí analytických služeb v produktu SQL Server 2008 R2 od společnosti Microsoft. K dosažení cílů slouží teoretická analýza dostupných zdrojů zabývající se daným tématem a především konzultace se zaměstnanci společnosti Clever Decision. Hlavním přínosem práce je samotný vývoj analytické databáze, který je rozdělen do jednotlivých fází, kdy každá fáze obsahuje osvědčené postupy a doporučení včetně příkladů.
Výběr optimálního informačního systému pro podnik
Hynoušová, Zuzana ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Informační technologie včetně informačních systémů hrají dnes výraznou roli v životě podniků. Jejich volba často předurčuje budoucí chod podniku. Proto je fáze výběru IS pro podnik velice důležitá a je třeba jí věnovat pozornost. Tato práce shrnuje hlavní kritéria, kterými by firma při výběru mohla v dnešní době řídit. Navrhuje využití procesního přístupu s využitím softwarového modelování k definování hodnotících kritérií a vlastností IS a následnou aplikaci metody WSA k jejich zhodnocení a konečné volbě nejlepší varianty.
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Hakavcová, Dana ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Drábek, Tomáš (oponent)
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu klíčové marketingové kampaně letošního roku jsou teoretické poznatky porovnány s praktickým uplatněním v jednotlivých fázích řízení kampaně -- přípravy, realizace a vyhodnocení s využitím nástrojů CRM. Cílem je ověření znalosti zákazníkových potřeb, schopnosti systematické práce s daty při cílení kampaně, využívání informačních technologií a vyhodnocení úspěšnosti exekuce marketingové komunikace. Výstupem analytické části diplomové práce je seznam doporučení při řízení marketingových kampaní pro zvýšení efektivity a maximalizaci hodnoty pro zákazníka jako klíčového faktoru pro budování dlouhodobého vztahu mezi bankou a klientem, jež je předpokladem plnění základního cíle existence firmy -- maximalizace zisku.
Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Höfferová, Gabriela ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Csikányová, Mária (oponent)
Bakalářska práce se zaměřuje na současné trendy řízení osobní komunikace se zákazníky a jejich následnou aplikaci ve společnosti Mary Kay. Rozebírá vybrané formy marketingové komunikace -- direct marketing, osobní prodej a virální marketing. Tyto nástroje jsou analyzovány a následně využity k analýze používané marketingové komunikace ve společnosti. Práce přináší vlastní návrh nové strategie, a to využití síly sociálnách médií -- Facebook, YouTube a psaní blogů.
Project management with support of MS Project Server, deployment and administration scenarios
Hajžuš, Miroslav ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Dvořák, Drahoslav (oponent)
Cílem moji práce je manažerské doporučení, které má vedení společnosti AutoCont posloužit v rozhodovacím procesu začlenění cloudové varianty (software jako služba) nástroje na podporu projektového řízení do portfolia svých služeb. Budu se snažit kvantifikovat celkové náklady na nákup a vlastnictví (Total Cost of Ownership), tak pro On premise (nákup řešení), tak i cloudovú variantu (pronájem řešení) na příkladu malého až středně velkého podniku.
Analýza využití free/open source softwaru pro malé a střední podniky
Koubek, Karel ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení možností využití svobodného softwaru v prostředí malých a středních podniků. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny stěžejní pojmy, specifika softwarových licencí a dostupnost svobodných alternativ ke komerčnímu softwaru. V následující praktické části je na příkladu fiktivního podniku provedena analýza celkových nákladů na vlastnictví dvou uvažovaných variant - jedna počítá s nasazením pouze svobodného softwaru, druhá s nasazením běžně používaného softwaru komerčního.
Segmentace klientů ve vybrané bance
Kačer, Ctibor ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit podrobný přehled segmentace zákazníků bankovního sektoru a aplikovat teoretické poznatky na konkrétním praktickém případě, detailněji srovnat přístup zaměstnanců, potažmo banky, ke klientům z jednotlivých segmentů. Jedním z výstupů práce je i konfrontace podrobné analýzy zjištěných faktů s pohledem klienta.
Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem
Sedlačíková, Alena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám novými trendy v marketingu, konkrétně e-mail marketingem, virálním marketingem, čárovými kódy, mobilním marketingem a sociálními sítěmi. Uvedené trendy popisuji, analyzuji z hlediska možností, které nabízejí, snažím se určit jejich vliv na řízení vztahu se zákazníky a zhodnotit jejich dopad a efektivnost. Součástí práce je také výzkum týkající se využití nejpopulárnější sociální sítě na světě - Facebooku v marketingu. Abych ukázala možnosti popsaných trendů, uvádím příklad jejich využití v kampani společnosti Mammut Sports Group.
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Žebrák, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.