Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trestné činy spáchané z rasových, národnostních a jiných nenávistných pohnutek
Štůsek, Jaromír ; Gřivna, Tomáš (vedoucí práce) ; Bohuslav, Lukáš (oponent) ; Kalvodová, Věra (oponent)
Trestné činy spáchané z rasových, národnostních a jiných nenávistných pohnutek Abstrakt v českém jazyce Disertační práce je zaměřena na problematiku trestných činů spáchaných z rasových, národnostních a jiných nenávistných pohnutek, jenž jsou v dnešní době běžně označovány jako trestné činy z nenávisti neboli hate crimes. Disertační práce komplexně zpracovává podstatu problematiky hate crimes a myšlenky, na nichž je tato trestná činnost založena. Práce poukazuje na poměrně bohatou ale velmi nejednotnou a stále se vyvíjející terminologii a vymezuje související pojmy jako jsou extremismus, rasismus, antisemitismus, antiislamismus či předsudečná nenávist. Je třeba připomenout, že ani pojem trestný čin z nenávisti není pro danou problematiku zcela přiléhavý. Bližší interpretace jednotlivých pojmů je důležitá pro správný výklad příslušných skutkových podstat, kterých se tato problematika dotýká. Rozborem souvisejících skutkových podstat trestných činů a související judikatury je demonstrováno, na jaká jednání tyto trestné činy mohou dopadat. Musíme si uvědomit, že daná problematika velmi úzce souvisí s ústavně zaručenou svobodou slova a projevu a vzájemně se velmi těsně prolínají. Vymezit hranici mezi trestným činem a právem jednotlivce svobodně vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným...
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Splítková, Tereza ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem restauračního zařízení. Práce je složena ze dvou částí: teoretická východiska a vlastní práce. První část práce popisuje základní pojmy marketingu, mezi které patří nástroje marketingové mixu: produkt, cena, distribuce a propagace, a dále lidé, spolupráce, tvorba balíčků, programování. Druhá část stručně charakterizuje Bistro a Table! a služby, které poskytuje. Následně analyzuje jednotlivé části jejího marketingového mixu a je provedeno a zpracováno dotazníkové šetření. Jeho výsledkem je zjištění preferencí návštěvníků při návštěvě bistra. Na základě získaných informací je navrženo doporučení, které by mohlo bistru pomoci ke zlepšení jeho fungování.
Lean management production– moderní systémové řízení výrobní firmy s mezinárodní účastí
Dvořák, Martin ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou řízení výrobních procesů ve vybrané společnosti s využitím metodických principů Lean production, řízením procesů a dalších. Cílovým řešením bude vypracování návrhů k posílení řízení a zefektivnění výroby v sektoru svařovacích robotů. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů procesního řízení a vlastní praktická část konkrétní analýzou činností práce seřizovačů na strojích v oblasti svařování robotů ve vybrané společnosti.
Marketingová strategie podniku
Hrebenyk, Yanina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku marketingové strategie podniku. První část práce se zabývá teoretickými poznatky o marketingu, jeho koncepcí, strategií a plánování, a také strategickými marketingovými procesy. Pro návrh a realizaci marketingové strategie jsou zde také detailně popsány nejdůležitější marketingové analýzy tj. marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí a SWOT analýza. V druhé části diplomové práce je představena cestovní agentura MOVAMI s.r.o., její aktivity a celkový stav z pohledu marketingové koncepce. Tato část zkoumá každou analýzu zvlášť pro lepší pochopení současné pozice agentury na trhu cestovního ruchu. Třetí část práce prezentuje shrnutí výsledků všech provedených analýz a návrh nové vylepšené marketingové strategie pro cestovní agenturu MOVAMI s.r.o.
Logistické řízení zásob
Jankovská, Marie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice logistického řízení zásob ve vybrané společnosti STOLFIG s.r.o., která se zabývá především konstrukcí a výrobou kovových produktů. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, jako je logistika, její řízení a cíle, větší část se věnuje zásobám, konkrétně jejich charakteristice, členění, řízení a také riziky a náklady, která jsou s nimi spojená. V praktické části je nejdříve zvolená společnost představena, přičemž pozornost je věnována především charakteristice zásob a systému jejich řízení. Druhá část praktické části této diplomové práce obsahuje analýzu stávajícího systému řízení zásob, konkrétně analýzu nákladů, obratovosti a likvidity, analýzu ABC, pozornost je věnována také signální hladině zásob, procesu výběru dodavatelů, nepotřebným zásobám a systému skladování. V každé této části je daná oblast nejen analyzovaná, ale především je vyhodnoceno, zda je stávající situace v pořádku či nikoli. Třetí část praktické části vychází z provedené analýzy a obsahuje již konkrétní doporučení ke zlepšení, konkrétně v oblasti stanovení minimálního stavu zásob, hodnotících kritérií při rozhodování o vhodných dodavatelích, hospodaření s bezobratovým materiálem a také doporučení na změnu uspořádání ve skladu. V samotném závěru je pak celá práce přehledně shrnuta.
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Maixnerová, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Bohemilk a. s. V teoretické části je popsán marketingový mix, marketingová komunikace a její nástroje jako jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing a sponzoring. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti, je zde popsán marketingový mix a analyzována marketingová komunikace společnosti. Poté je zhodnocena marketingová komunikace společnosti Bohemilk a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Faktor času v řidící práci manažera
Rácová, Nikola ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá hospodařením s časem v práci tří vedoucích pracovníků- manažerů. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část práce je založena na studiu odborné literatury. Věnuje se oblasti managementu, osobnosti manažera, jeho funkcím a rolím. Následně jsou popsány techniky řízení času a metody napomáhající k efektivnějšímu využívání času. Informace z teoretické části tak dávají ucelené podklady pro část praktickou. V praktické části je představena organizace a manažeři, kteří jsou předmětem diplomové práce. Pro analýzu řízení času bylo využito časového snímku, formuláře pro analýzu rušení a formuláře pro identifikování nejvýznamnějších konzumentů času. Na závěr byl proveden individuální polostandardizovaný rozhovor s každým vedoucím pracovníkem, díky kterému byly zjištěny postoje pracovníků k významu faktoru času v jejich řídící práci. Na základě informací získaných z analýz a rozhovoru byly zjištěny nedostatky v řízení času. Manažerům byly podány doporučení na eliminaci nedostatků a návrhy na efektivnější využívání času.
Zpracování podnikatelského záměru
Halmlová, Lenka ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru, který se týká založení zemědělské živnosti. Práce obsahuje strukturu a postup při zpracování podnikatelského, marketingového a finančního plánu. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Po prostudování odborné literatury jsou teoretické poznatky použity v praktické části práce, ve které je následně zpracován konkrétní podnikatelský plán nového podnikatele. Předmětem podnikání nového podnikatele je zemědělská činnost, především včelaření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.