| |
|
Recyklace asfaltových směsí pro nízce zatížené komunikace
Musil, Lukáš ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá 100% recyklací asfaltové směsi za horka při použití omlazovací přísady (tzv. rejuvenátoru) pro vyvíjený přístroj ve spolupráci s externí firmou. Cílem práce je na základě zjištění vlastností R-materiálu, pomocí zkoušek v laboratoři, určit množství dávkování rejuvenátoru a stanovit teplotu hutnění pro zpracování asfaltové směsi. Podle zjištěných vlastností R-materiálu se určí procentuální množství rejuvenátoru potřebné k dosažení požadovaných vlastností asfaltové směsi pro následné zpracování a pokládku na pozemní komunikaci.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Koukalová, Barbora ; Musil, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce „Návrh marketingové strategie pro firmu“ je analyzování marketingové strategie firmy Bábor Eurodance a návrh marketingové strategie na příští období. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachyceny různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na podnik Bábor Eurodance, konkrétně na jeho současnou marketingovou strategii a vytvoření podkladů pro návrh nové marketingové strategie a třetí část obsahuje samotný návrh této strategie.
|
|
Recyklace asfaltových směsí pro nízce zatížené komunikace
Musil, Lukáš ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá 100% recyklací asfaltové směsi za horka při použití omlazovací přísady (tzv. rejuvenátoru) pro vyvíjený přístroj ve spolupráci s externí firmou. Cílem práce je na základě zjištění vlastností R-materiálu, pomocí zkoušek v laboratoři, určit množství dávkování rejuvenátoru a stanovit teplotu hutnění pro zpracování asfaltové směsi. Podle zjištěných vlastností R-materiálu se určí procentuální množství rejuvenátoru potřebné k dosažení požadovaných vlastností asfaltové směsi pro následné zpracování a pokládku na pozemní komunikaci.
|
| |
| |
|
Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.
|
| |
| |