Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie Prague Coffee Festivalu
Duba, Šimon ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na marketingovou strategii největšího kávového festivalu v České republice, Prague Coffee Festivalu. Teoretická část práce poskytuje komplexní přehled o klíčových marketingových konceptech, včetně pojmů mise a vize, online marketingu a analýzách SWOT a PESTLE. Tento teoretický rámec slouží jako základ pro pochopení dynamiky marketingové strategie. V praktické části probíhá kvalitativní výzkum, který je tvořen dvěma hloubkovými rozhovory se zakladatelem festivalu a ředitelkou posledního ročníku. Cílem je hlubší pochopení klíčových principů této akce, jejích specifik, marketingových aktivit a nových příležitostí. Dále je vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi potenciálními návštěvníky, lidmi, kteří již určitý vztah ke kávě mají. Na základě zjištění z výzkumů a vlastní analýzy současného stavu sociálních sítích jsou zpracovány analýzy SWOT a PESTLE. Následně je vypracován samotný návrh nové marketingové strategie, který si dává za cíle zvýšení celkového povědomí o značce, rozšíření dosahu festivalu mezi mladší demografické skupiny či posílení vzdělávacího a inspirativního aspektu festivalu. Jsou navrženy konkrétní aktivity, které k těmto cílům festival nasměřují včetně zapojení e-mail marketingu, influencer marketingu a nových forem obsahu.
Analýza marketingových a monetizačních modelů v mobilních videohrách
Ždímal, Matěj ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce popisuje historii vývoje digitálních her, který kulminuje v podobě her mobilních. Zaměřuje se na běžně využívané monetizační praktiky v těchto videohrách, a to v návaznosti na historii jejich vzniku, která dodá čtenáři kontext pro to, aby pochopil, proč a jak vznikaly konkrétní monetizační a marketingové postupy. Tato bakalářská práce se taktéž zaměřuje na méně známou problematiku dark pattern a manipulativního designu, který je v mobilních hrách často přítomen jako nástroj pro posílení monetizace. Některý druh designu, který by mohl být označen jako nekalý, je ve společnosti dobře znám a je částečně reflektován legislativou, například lootbox. Ovšem mnoho jiných mechanik, které mají velmi podobné etické problémy, jsou zatím relativně neznámé a jsou tedy i málo reflektované v legislativě. Tato práce má za úkol s nimi čtenáře seznámit. Přítomnost těchto mechanismů a manipulativního designu je zkoumána v případových studiích na několika hrách různého typu. To má za účel demonstrovat, že například některé mechaniky, které se na první pohled nemusí jevit jako závadné, jsou ve skutečnosti neetické. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za účel zjistit míru informovanosti hráčů i laické veřejnosti s dark pattern mechanikami. Mimo jejich obeznámenost s tímto tématem...
Čtyři lekce pro katolickou církev: Využití behaviorální ekonomie pro komunikaci české katolické církve k nevěřícím
Scherf, Barbora ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnost využití behaviorální ekonomie a fenomén trendu v komunikaci české katolické církve k nevěřícím. Práce nejprve analyzuje dosavadní komunikační praxi české katolické církve a na základě mediální analýzy českých zpravodajských médií dále vysvětluje stav komunikace a identifikuje její nedostatky. Ve druhé části je detailně představena charakteristika trendu, jeho šíření a specifika efektivity jeho komunikace. Tyto dvě části jsou následně teoreticky propojeny a jsou definovány čtyři lekce pro komunikaci české katolické církve k nevěřícím.
Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.
Komparativní analýza reakce západních a východních médií na ruskou invazi na Ukrajinu
Neumann, Jakub ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rétoriky média Izvestija v reakci na ruskou invazi na Ukrajinu. Na základě pečlivého zkoumání a kritické analýzy zkoumaných článků, tato bakalářská práce porovnává a kontrastuje způsoby, jakými se západní a východní média zabývají tímto konfliktem, zvláště vzhledem k jejich zpravodajským zájmům a propagandě. Následně poté zmapuje, které narativy médium Izvestija používá a které jsou v jejich článcích nejčastější. Výsledky ukazují časté používání lživých či zavádějících tvrzení média Izvestija. Zároveň také zobrazují v konkrétních článcích odlišné zobrazení reality mezi západními a východními médii.
Marketingová analýza reklamy inzerované na pornografických webech
Trpkoš, Jan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na p kých . Práce je rozložena do částí - teoretické a výzkumné teoretické části je vysvětlen pojem pornografie, nastíněna její problematika a náležitosti re zerované na ých stránkách. V praktické části je první provedena kvantitativní metoda sběru dat a následně pomocí orů dených kvalitativní metodou zkoumány specifikace pornografických webech. Ze získaných vyplývá, že reklamy dodržují k strukturu reklamní komunikace, každopádně díky prostředí, ve kterém se vyskytují jsou solutně odlišené kvalit
Finanční gramotnost majitelů koní
Palatová, Klára ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce zkoumá případ finanční gramotnosti majitelů koní. V teoretické části jsou nastíněny příčiny finanční negramotnosti a její dopady na národní úrovni. Práce shrnuje jednotlivé přístupy k řešení finanční negramotnosti z pohledu dosud provedených vědeckých studií a implementace těchto doporučení v rámci České republiky. Práce stručně popisuje současnou úroveň finanční gramotnosti na národní úrovni pro pochopení kontextu, v jaké se studovaný případ nachází. V rámci explorativní výzkumné případové studie práce jsou zjišťovány kvalitativním přístupem stanoviska zainteresovaných stran do jezdeckého sportu a chovu koní a následně kvantitativní metodou jsou zjišťovány socio-demografické údaje a informace o finančních znalostech a finančním chování samotných majitelů koní. Dle získaných dat skupina majitelů koní vykazuje malou finanční znalost i špatné finanční chování. Kromě nízké úrovně finanční gramotnosti zkoumané skupiny majitelů koní jsou dále identifikovány problémy týkající se špatné obecné znalosti týkající se chovu koní. Na základě těchto zjištění jsou v rámci práce identifikovány subjekty, pro které by tato práce měla sloužit jako podklad pro nasměrování dalších kroků vedoucích na příklad k lepší formulaci pravidel pro péče o koně a regulaci trhu na základě příkladu dalších evropských zemí.
Efektivita a vliv reklam využívajících framing
Hofmanová, Aneta ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na efektivitu a vliv reklam využívajících rámování. Teoretická část se v první kapitole věnuje konceptu rámování a jeho efektu z pohledu psychologie a sociologie. Poté je efekt rámování vysvětlen z hlediska prospektové teorie a jsou popsány druhy rámování. Dále navazuje teorie regulačního zaměření a regulační fit. Poslední kapitoly teoretické části se věnují rámování z pohledu reklamy, přesvědčování v reklamě a jsou také představena různá kognitivní zkreslení související s efektem rámování. Praktická část poté navazuje kvantitativním výzkumem, který primárně zkoumá efektivitu reklam, které využívají rámování a snaží se najít spojitost mezi regulačním zaměřením respondenta a regulačním zaměřením reklamního textu. V tomto případě výzkum přinesl výsledky, které podporují stanovené hypotézy a ověřují vyšší přesvědčivost reklamních sdělení, která využívají negativní rámování cílů.
Podnikatelský plán vybrané kulturní památky v soukromém vlastnictví
Vodičková, Tereza ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce prezentuje komplexní podnikatelskou plán pro kulturní památku Sýpka Lemberk s důrazem na specifické charakteristiky neziskového subjektu ve vlastnictví s.r.o. a cíl nalézt stabilní zdroje financování pro její provoz. Plán má potenciál sloužit jako užitečný průvodce pro správu dalších kulturních památek s podobnými výzvami, jak v regionu, tak i mimo něj. Teoretická část práce se zaměřuje na definici marketingu, podnikatelského plánu a marketingových analýz specificky aplikovaných na kulturní památky. Dále zkoumá kulturní politiku ČR a možnosti financování a podpory památek. Praktická část práce prezentuje vypracovaný business plán s cílem zajistit stabilní financování pro provoz památky v roce 2024 a obchodní model pevně propojený s marketingovým plánem. Poznatky v marketingovém mixu jsou založeny na důkladné analýze prostředí a kvantitativním dotazníkovém výzkumu, který byl prováděn na geograficky stratifikovaném výběru obyvatel. Tímto byla získána cenná data o preferencích a názorech návštěvníků, což poskytuje základ pro zlepšení viditelnosti a atraktivity kulturní památky Sýpka Lemberk.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Koblovský, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.