Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 163 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Linhartová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit moderní koncept s názvem online reputation management, v jehož zájmu je zajistit co nejpříznivější reputaci firem na internetu a podpořit tak jejich pozitivní vnímání. Tímto tématem je vhodné se zabývat především z důvodu rychlého vývoje technologií, díky nimž je reputace čím dál více v ohrožení, a přitom i nadále zůstává klíčovou hodnotou ve firmách. Teoretická část práce nejprve představuje firemní komunikaci a PR, ze kterých zkoumaná disciplína vychází, a které předchází výkladu o klasickém reputation managementu. Hlavní téma práce pak blíže popisuje význam řízení reputace na internetu a různé techniky, které k tomu mohou firmy využívat. Praktická část se zaměřuje již na konkrétní prostředí, ve kterém je online reputation management často aplikován, a tím jsou recenzní portály. Recenze se ukázaly jako stěžejní faktor při utváření online reputace, a proto je pro současné firmy vhodné se včas a adekvátně adaptovat na dynamické internetové prostředí, kde mohou proaktivně řídit uživatelská hodnocení ku svému prospěchu. Vlastní výzkum přináší vhled do rozhodování současných internetových uživatelů nejen na základě online recenzí, ale také podle způsobů, kterými firmy se svými publiky v tomto prostředí komunikují. Vybrané strategie totiž významně ovlivňují...
Komparace marketingové komunikace dvou turistických destinací směrem k českému zákazníkovi
Kočer, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace dvou turistických destinací směrem k českému zákazníkovi" pojednává o cestovním ruchu, věnuje se jeho oblibě mezi českými turisty a zaměřuje se konkrétně na oblast Itálie a Švýcarska. Zároveň se zabývá marketingovou komunikací těchto destinací směřovanou na potenciální české zákazníky a analyzuje její obsah i to, jakými komunikačními kanály je šířena. V práci jsou vysvětleny pojmy vztahující se k probíranému tématu, prezentovány mnohé grafy a tabulky týkající se evropského cestovního ruchu v posledním desetiletí a komparován je i samotný cestovní ruch v obou destinacích. Praktickou část práce tvoří kvantitativní výzkum v podobě online dotazníkového šetření, následná analýza výsledků a navržená doporučení. Tato část práce slouží k ověření či vyvrácení zkoumaných hypotéz, které se mimo jiné zabývají (ne)znalostí marketingové komunikace jednotlivých destinací mezi Čechy, její důležitostí a vztahem k jejich atraktivitě pro potenciální české zákazníky. Výsledkem práce je komplexní pohled na zkoumané téma, komparace komunikačních aktivit obou destinací a analýza odpovědí respondentů.
CSR marketing a odpovědnost české populace v používání jednorázových plastových obalů
Heidenreichová, Tamara ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
bakalářská odpovědností české společenskou odpovědností obalů životní prostředí diskutovanějším přispět množiny vědomostí spotřebitelském zjištění postojů spotřebitelů udržitelným části věnuje především předs snaží Následně představeny ovlivňují spotřebitelů zmiňuje ovlivňující spotřebitelů, již spotřebitelského části věnuje generačních faktorů, ovlivňují. komparační těchto věnuje dalším proměnným, spotřebitelů. prováděn sběrem konkrétně základě zjištěno, že generačních ovlivněno některými faktorů že věk ovlivňuje
Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci
Nguyen, Thu Ha ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci" má za cíl vytvořit podnikatelský plán kosmetického studia, které se specializuje na přírodní péči. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s podnikáním a základy pro sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je popsán samotný podnikatelský plán se zaměřením na marketingovou komunikaci. Praktická část obsahuje popis nabízených produktů a služeb, definici cílové skupiny, zpracované analýzy - SWOT analýzu a Porterův model pěti sil. Zatímco SWOT analýza rozebírá a zhodnocuje současný stav podniku, Porterův model pěti sil analyzuje konkurenční prostředí nově vstupujícího podniku na trh. Marketingový plán obsahuje taktiky ke zvýšení povědomí o podniku, které budou implementovány na sociálních sítích, zejména na platformách Instagram, YouTube a Facebook a Tik Tok. V rámci podnikatelského plánu je vytvořena i finanční projekce, která zhodnotí potřebný kapitál k chodu podniku a jeho finanční stabilitu.
Hudba a životní filozofie: Veganství na české hudební scéně
Zaškolná, Jana ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Hudba a životní filozofie: Veganství na české hudební scéně" se zabývá rolí hudebních interpretů v propagaci životního stylu nebo filozofie. Konkrétně se zaměřuje na českou hudební scénu, při čemž aplikuje metodu případové studie na různé oblasti působení dvou českých hudebních interpretů - Bena Cristovaa jako představitele hudebního mainstreamu a Lukáše Vincoura jako zástupce hudební subkultury. Případová studie využívá dvě výzkumné metody, a to primárně obsahovou analýzu doplněnou o metodu dotazování. Obsahová analýza se zabývá třemi oblastmi působení hudebních interpretů - hudební tvorbou, sebeprezentací a aktivismem. Cílem je zjistit, zda vybraní hudební interpreti v daných oblastech propagují veganství a pokud ano, jaké komunikační prostředky k tomu využívají. Výzkum je zasazen do teorie hudby, hudebních subkultur a hudební slávy jako prostředku propagace životního stylu nebo filozofie, při čemž je brán v potaz kulturní a popkulturní kontext. Značná část se zabývá také veganstvím jako životním stylem a společenským fenoménem.
Hloubková mediatizace na příkladu vyhledávací konzole jako prostředku komunikace
Novák, Ivan ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Práce se zabývá komunikačním procesem ve vyhledávací konzoli ve vztahu inzerent - zákazník. Práce holisticky postupuje k analýze komunikace ve vyhledávací konzoli skrze popis nových médií, mediatizace, fungování vyhledávače, inzertní systémy a chování uživatelů vyhledávače. Nová média práce představuje jako duální artefakty s hmotnou a nehmotnou částí, které se mohou, díky své neustálé možnosti být měněny a vylepšovány, přizpůsobovat požadavkům společnosti. Tím se na poli mediálních věd stávají skutečně novými. Pojem mediatizace představuje schopnost médií měnit chování společnosti. Skrze nová média dochází k hloubkové mediatizaci, tedy výrazné habitualizaci společenských změn způsobených novými médii. Tyto změny jsou v práci popsány na příkladech změny myšlení, komunikace a nákupního procesu. Uživatelé ve vyhledávačích komunikují tak, aby byl jejich vyhledávací dotaz úspěšně dekódován algoritmem i poskytovatelem hledané informace. Proto se práce věnuje specifikům uživatelských návyků při vyhledávání. Dále práce rozvádí pozici inzerentů a jejich možnost oslovovat uživatele vyhledávače skrze inzertní systémy. Obsahová frekvenční analýza poukazuje na možný způsob analýzy úspěšnosti komunikace a dochází ke komunikačním doporučením v oblasti nadpisů reklamních inzerátů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 163 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.