Název: Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Překlad názvu: Online reputation management as a tool for changing the perception of companies
Autoři: Linhartová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: eWOM; firemní komunikace; online recenze; online reputace; online reputation management; online sociální média; PR na internetu; recenze; Reputace; spotřebitelé na internetu; corporate communication; eWOM; online consumers; online PR; online reputation; online reputation management; online reviews; online social media; Reputation; reviews

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118664

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415175


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet