Název: Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
Překlad názvu: The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Autoři: Turková, Simona ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: kultura; menšina; mikroagrese; mileniálové; multikulturalismus; politická korektnost; rasismus; reklama; sexismus; Spojené státy americké; Česká republika; advertisement; culture; Czech Republic; microaggression; millennials; minority; multiculturalism; political correctness; racism; sexism; United States

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118563

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415074


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet