Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí9 - 18další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový význam ženských a mužských rolí
Stříteský, Václav ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Grosová, Stanislava (oponent)
Tato disertační práce se zabývá problematikou ženských a mužských rolí a jejich významem pro marketing na spotřebních trzích. Práce vychází z obecné premisy, že role mužů a žen jsou dynamické, adaptivní a může docházet k tendencím jejich sbližování. Jelikož ženské a mužské role patří mezi kulturní a sociální predispozice, jejich znalost lze považovat za jeden z výrazných předpokladů úspěšné marketingové orientace na spotřebních trzích. Práce se snaží blíže specifikovat možné dopady změn ženských a mužských rolí na marketingovou orientaci. V tomto pohledu se práce zabývá diferencemi ženských a mužských rolí pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem. Práce současně mapuje přístupy k zobrazování těchto rolí v mediální marketingové komunikaci. Ústřední částí je rozsáhlý výzkum vnímání ženských a mužských rolí spotřebiteli a postojů k jejich zobrazování v reklamě. Práce tak přináší trojrozměrný pohled na danou problematiku. Zabývá se nejen často zkoumaným a diskutovaným zobrazováním ženských a mužských rolí v reklamě, ale rovněž bere v úvahu skutečné tržní projevy žen a mužů včetně dynamiky diferencí a zkoumá vnímání ženských a mužských rolí samotnými spotřebiteli.
Postoje relevantních segmentů jako podklad pro revitalizaci značky
Černá, Jitka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Koudelka, Jan (oponent)
Teoretický vstup do problematiky významu značek muzeí pro jejich marketing je ilustrovaný výzkumnou sondou. Analýza šíře náhledu na problematiku postojů návštěvníků k muzeím ústí ve zdůraznění významu značky muzeí pro tento vztah. Výzkumný problém je začleněn do kontextu globální penetrace nejsilnějších značek muzeí. Na příkladu Národního zemědělského muzea Praha jsou aplikovány zkoumané marketingové přístupy v muzejnictví a navrženo řešení problémů s postoji ke značce muzea.
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
Magott, Marta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Stěpanovič, Boris (oponent)
Tato disertační práce se zabývá otázkou, zda trend specifického zaměření na homosexuálního spotřebitele může přijít do České republiky, zda spotřební chování homosexuálů je opravdu odlišné od průměru české populace. Americké studie a firmy propagující "gay marketing" uvádějí mnoho odlišných znaků homosexuálních spotřebitelů, které jsou společné pro většinu homosexuálů. Stereotypně znějící fráze, že homosexuálové se jako spotřebitelé zaměřují na značkové výrobky nebo že se homosexuální muži více zajímají o módu a kosmetiku a aktivněji tráví volný čas, budou v primárním výzkumu českých homosexuálních spotřebitelů buď vyvráceny, nebo potvrzeny, stejně jako mnoho dalších závěrů amerických studií na téma: homosexuální spotřebitelé (viz hypotézy stanovené pro výzkum primárních dat).
Analýza postojů vybraných segmentů spotřebitelů k jednotlivým typům prodejen (malé prodejny, super- a hypermarkety ap.)
Puchtová, Kateřina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou postojů spotřebitelů k jednotlivým typům prodejen. Cílem práce je tyto postoje určit a vymezit jednotlivé segmenty spotřebitelů, kteří v daných prodejnách nakupují. Dále na základě zjištěných výsledků doporučit vhodnou marketingovou strategii. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část připravuje teoretický základ pro druhý díl, kde provádím vlastní výzkum postojů spotřebitelů v Plzni a okolí. První část teoretického základu blíže definuje jednotlivé typy prodejen. Ty se liší řadou svých charakteristických znaků a jejími kombinacemi. Druhá část se zabývá postoji. Zahrnuje definici postojů, vymezuje jejich složky, určuje vlastnosti a funkce, jejich tvorbu a možnosti změny. Třetí část se zaměřuje na segmentaci. Co to segmentace je, jak se provádí a k čemu slouží. Poslední čtvrtá část popisuje jednotlivé způsoby marketingové komunikace a definuje její cíl. Dále se zabývá psychologickými důvody nákupu a vlastními značkami obchodů. V druhé praktické části nejprve definuji etapy a možné metody marketingového výzkumu. Blíže zde rozebírám metodu dotazování, pomocí níž poté provádím vlastní výzkum, jehož cílem je analýza postojů plzeňských spotřebitelů k jednotlivým typům prodejen.
Vybrané problémy kvantitativního výzkumu trhu a jejich srovnání (Německo-Česko)
Stakharyuk, Ulyana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce je věnována výzkumu trhu se zaměřením na online metodu. Popisuje náležitosti dotazníku analyzuje výhody a nevýhody této moderní metody. V práci je aplikován online konceptový test lotyšské kosmetické řady MÁDARA v ČR a Německu, je provedená podrobná analýza a srovnání výsledků testu, také navržen koncept s největším potenciálem. Analyzuje se vnímaní kosmetické řady MÁDARA a zájmů o její koupi ženami obou zemí a je určeno na kterém trhu (na českém nebo německém) je tento zájem větší.
Analýza a komparace obchodních řetězců v ČR
Drtina, Jakub ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Pěknic, Štěpán (oponent)
Problematika českého maloobchodu je stále diskutovaným tématem. V úvodu jsou představeny maloobchodní formáty, jejich historický vývoj na českém trhu, příchody a odchody společností a předpokládaný vývoj v následujících letech. Součástí teoretické části je ekonomický a psychologický pohled na specifikaci hypermarketů. Pro praktické analýzy jsou představeny zkoumané obchodní řetězce, jejich vznik, vývoj a strategie. Doplněna je i kapitola týkající se obchodních center a jejich významu pro maloobchodní trh. Praktická studie se věnuje významu obchodní značek, pozici na trhu a nalezení věrných zákazníků. Druhá část se zabývá monitoringem cenové politiky, nalezením řetězce, který má trvale nejnižší ceny na trhu. Závěrečný výzkum se orientuje na analýzu preferencí zákazníků, nalezení výhod a nevýhod obchodních řetězců, návrhů a doporučení, jak se ještě více přiblížit zákazníkovi.
Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství
Bumbálková, Blanka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o komunikační strategii společnosti Asklepion, s.r.o. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu firmy při působení na cílového zákazníka, zhodnotit její marketingovou komunikaci ve vztahu ke konkurenci a z hlediska účinnosti na základě vlastních výzkumných sond, nalézt problematické oblasti v této komunikaci a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení v těchto oblastech. Teoretická část vytváří základní teoretický rámec pro navazující praktickou část. Jsou v ní popsány specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení a specifika jeho využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Obsahuje také zásady při vytváření úspěšné marketingové komunikace a nastiňuje možnosti hodnocení její efektivity. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Asklepion. Zaměřuje se na využívání jednotlivých složek marketingového mixu, hodnocení její účinnosti na základě porovnání s konkurencí a vlastních výzkumných sond, snaží se nalézt problematické oblasti této komunikace a navrhnout nápravná opatření. Hlavním přínosem této práce je komplexní pohled na marketingovou komunikaci firmy Asklepion v širších souvislostech, definování problematických oblastí a nastínění cesty, kterou by se společnost měla v těchto oblastech vydat.
Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání)
Kotva, Martin ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav marketingové komunikace v horských rekreačních oblastech Tuxertal a Špindlerův Mlýn, porovnat kvalitu a prostředky marketingové komunikace obou oblastí a vyvodit závěry a doporučení. Výzkum proběhl shromážděním podkladových propagačních materiálů, uskutečněním několika rozhovorů s kompetentními osobami a následným zanalyzováním nashromážděných informací. Z analýzy vyšly podoby marketingově komunikačních strategií obou oblastí, které byly následně porovnány. Z komparace vyšla vítězně oblast Tuxertal, ovšem rozdíl není příliš veliký. Ze vzájemného porovnání vyplynuly silné a slabé stránky v marketingově komunikačních strategiích obou oblastí.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Janda, Tomáš ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce pojednává o nových trendech v marketingové komunikaci. Hlavní pozornost je věnována internetovému marketingu, především PPC reklamám, webu 2.0 a sociálním sítím. Zmíněn je zde také guerilla marketing, jeho praktiky a druhy reklamních kampaní. V praktické části jsou srovnány tři různé PPC reklamní kampaně a vyhodnocena jejich efektivita a popis guerilla kampaní se zaměřením na úsporu nákladů.
Vnímání kvality potravin českým a německým spotřebitelem - srovnání
Antušová, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Háková, Hana (oponent)
Cílem práce je zjistit, jestli existují rozdíly ve vnímání kvality potravin mezi českým a německým spotřebitelem. V práci jsou detailně rozpracovány vybrané oblasti, které mohou ovlivnit vnímání kvality spotřebitelem v České republice a Německu. Teoretická část se týká zhodnocení a porovnání právního systému ochrany spotřebitele a značení potravin v obou zemích. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé vlivy, které mohou vnímání kvality i celkové spotřební chovní ovlivnit. Další část je věnována problematice kvality v médiích s konkrétním příkladem. Poslední část práce zhodnocuje výsledky výzkumné sondy, která byla provedena mezi českými a německými spotřebiteli a odkrývá, co může vnímání kvality v jednotlivých zemích nejvíce ovlivnit, jaké jsou rozdíly ve vnímání kvality potravin a jaké jsou patrné rozdíly v nákupním chování v oblasti potravin mezi českým a německým spotřebitelem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí9 - 18další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 Bartová, Hana
16 BÁRTOVÁ, Hana
2 BÁRTOVÁ, Hedvika
16 Bártová, Hana
1 Bártová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.