Název: Analýza postojů vybraných segmentů spotřebitelů k jednotlivým typům prodejen (malé prodejny, super- a hypermarkety ap.)
Překlad názvu: Analysis of consumer attitudes to the various types of stores
Autoři: Puchtová, Kateřina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Postoje; Segmentace trhu; Typologie prodejen; Vlastní značka obchodu; Attitudes; Market segmentation; Own trade mark; Typology of stores

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23352

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75041


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet