Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Falsifikace malířských děl a její dopad na český trh umění
Bergerová, Anna ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat dopady falzifikace malířských děl jak na trh s uměním, tak na jednotlivé osoby. Dalším cílem práce je identifikace rizikových faktorů nákupu padělku na českém trhu. Dílčím cílem práce je přinést čtenáři ucelený pohled do problematiky falzifikace malířských děl na tuzemském trhu s uměním. Teoretická část vychází z doposud ne příliš kvalitní literatury a mapuje základní mechanismy falzifikace malířských děl. Praktická část je založena na rozhovorech jak s odborníky v oboru, kriminalisty, tak sběrateli, kteří mají osobní zkušenost s nákupem falza. Na základě výsledků rozhovorů jsou zodpovězeny otázky dopadů falzifikace malířských děl, jsou identifikovány nejčastěji padělaní čeští umělci a rizikové faktory, které vedou k nákupu padělku. Na třech konkrétních umělcích je demonstrován rozbor znaleckých expertiz a forenzní techniky určování pravosti uměleckého díla.
Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Janovcová, Zuzana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Revitalizace veřejného prostoru a její dopady na lokální podnikatele
Dostálek, Martin ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce Revitalizace veřejného prostoru a její dopady na lokální podnikatele se zabývá ekonomickými dopady revitalizačních projektů ulic ve městech pro lokální podnikatele. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, vymezen a objasněn pojem veřejný prostor, jakož i popsány možné přístupy k jeho revitalizaci. Cílem této práce je analýza ekonomických dopadů revitalizace veřejného prostoru, a to jak v rovině teoretické, tak posléze i v rovině praktické v rámci revitalizačního projektu ulice Vinohradská na Praze 2. Závěrečná část obsahuje formulaci autorských návrhů a doporučení.
Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz
Kopecký, Jakub ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci na základě analýz a osobních rozhovorů se zakladateli.
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Kloučková, Karolína ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem Corporate Identity a částí, které jí tvoří, Corporate Culture, Corporate Communication, Corporate Product a Corporate Design. Zaměřuje se na firemní image a klíčové prvky související sjednotným vizuálním stylem. Popisuje proces tvorby jednotného vizuálního stylu a všechny fáze, které zahrnuje. Definuje pojem kulturní projekt a hudební festival, který je náplní praktické části této práce. Praktická část je věnována kompletní změnou vizuálního stylu u dvou kulturních projektů, hudebních festivalů Rock fot People a Pražské jaro. U obou festivalů je popsán impuls vedoucí k rozhodnutí změnit vizuální styl, proces spolupráce sgrafickým studiem Dynamo design, který je autorem obou nových vizuálních stylů, popis konceptu, důvodů pro jeho zvolení a následnými výsledky a zhodnocením kompletního redesignu.
Vysílání zaměstnanců do zahraničí v kulturním neziskovém sektoru
Vavrošová, Lenka ; Prokůpek, Marek (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá fenoménem vysílání zaměstnanců do zahraničí z České republiky. Zaměřuje se především na povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele, které musí být splněny před, během, nebo po skončení vyslání pracovníka. Na vysílání a jeho povinnosti je zde nahlíženo skrze čtyři stěžejní okruhy a to okruh daní z příjmu, sociálního zabezpečení, zdravotního pojištění a zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele. Teoretická část práce by měla poskytnout základní přehled legislativy a možností, které se vyslanému pracovníkovi a jeho zaměstnavateli nabízejí. Praktická část se pak věnuje vyslání pracovníků Českých center a případovým studiím při vyslání běžných neziskových organizací. U pěti vybraných zemí byla aplikovaná místní i mezinárodní legislativa a popsán tak konkrétní proces odvodové problematiky při vyslání zaměstnance.
Marketingová komunikace galerijních výstav
Chalupová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu a marketingové komunikace. Součástí jsou také výzkumy zabývající se marketingovou komunikací, galeriemi a muzei se zaměřením na využívání nových komunikačních možností a jejich participaci na sociálních sítích. V praktické části je zahrnuta analýza marketingové komunikace předchozích výstavních projektů v Centru současného umění DOX. Součástí praktické části jsou také tři osobní rozhovory, a to konkrétně se Zuzanou Masnou z centra DOX a se dvěma bloggerkami: Sandrou Kisić a Annou Stránskou. Výzkum je založený na analýze komunikačních studií a na osobních rozhovorech. Na základě analýzy komunikace, studie výzkumů a osobních rozhovorů navrhnu na příkladu současné výstavy Big Bang Data nové možnosti využívání marketingových nástrojů a návrh na zefektivnění současné marketingové komunikace.
Socioekonomické a kulturní dopady světelného znečištění
Záhejská, Regina ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Téma se věnuje stále aktuálnější problematice světelného znečištění. Předmětem bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného stavu světelného znečištění v České republice, přičemž práce samotná je zaměřena na konkrétní ukázku dostatečně zjevného výskytu světelného znečištění v praxi. Cílem práce je identifikace významných negativních dopadů světelného smogu po stránce environmentální, socio-kulturní a ekonomické, s aplikací na zvolené město v ČR, ve kterém je výskyt světelného znečištění největší. V závěru práce jsou uvedeny formulace v praxi realizovatelných návrhů a doporučení na eliminaci alespoň některých z identifikovaných negativních dopadů světelného smogu.
Internetová aukce jako nová forma obchodování s uměním
Hájek, Matyáš ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především internetovými aukcemi na trhu s uměním na území České republiky. Zkoumá jejich aktuální a nedávné prodeje a porovnává je s aukcemi sálovými. Teoretická část je věnována představení nejdůležitějších pojmů, souvisejících s celým tématem. Je zde popisována problematika běžných aukčních síní a aukcí obecně a také je zde přiblížena legislativa související s tímto tématem. Praktická část je posléze věnována především internetovým aukčním síním a internetovým aukcím. Jsou zde zanalyzovány prodeje vybraných aukčních síní a následně jsou vzájemně porovnávány. Přínosem práce jsou jednak analýzy internetových aukcí na českém trhu s uměním a také návrhy na zlepšení prodejů v internetových aukcích.
Analýza a komparace programů muzejní edukace ve vybraných muzeích v ČR.
Vacková, Tereza ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice muzejní pedagogiky a edukačních programů v muzeích. Téma je nejprve rozebráno teoreticky, přičemž tato část práce zahrnuje definici základních pojmů ze zkoumané oblasti, popisuje formy muzejních edukačních programů a způsoby, jakými jsou tyto programy připravovány. Na základě teoretických poznatků porovnává praktická část práce edukační programy tří vybraných muzeí. K porovnání bylo vybráno Regionální muzeum a galerie v Jičíně, Muzeum Mladoboleslavska a Městské muzeum Nová Paka. Cílem komparace je posoudit, zda je aktuální stav v jednotlivých institucích vyhovující a dále navrhnout změny, které by případné nedostatky vyřešily.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Prokůpek, Martin
1 Prokůpek, Matouš
1 Prokůpek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.