Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí8 - 17dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Brožová, Aneta ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií v náboru zaměstnanců. Jejím cílem je navrhnout vylepšení strategie sociálního náboru pro vybranou společnost a tento návrh následně ověřit. V teoretické části práce vysvětluje základy personalistiky a jejího vývoje, definuje sociální média a představuje statistiky jejich využívání. Závěrem popisuje oblast sociálního náboru, kde se právě personalistika a sociálních média potkávají. Spolu s tím popisuje širší funkcionalitu nejpoužívanějších sociálních médií a jejich možné využití v náboru. Praktická část analyzuje situaci v náboru pro danou společnost. Návrh vylepšeného sociálního náboru nachází východiska v popsané teorii a v analýze aktuálního stavu ve společnosti. Poslední částí práce je ověření úspěšnosti navrhnutých vylepšení pomocí dotazníku, jehož výsledky správnost návrhu strategie potvrdily.
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Studnička, Jan ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingové nástroje Facebooku, Instagramu a YouTube a navrhnout doporučený postup práce se sociálními sítěmi pro malé firmy, které chtějí začít působit na sociálních sítích. Cíle je dosaženo pomocí získaných znalostí z teoretické části, která se věnuje marketingu, jeho podobám na internetu a sociálním sítím. Dále je využita analýza marketingových nástrojů sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a Youtube, jejich aplikací na letní tábor Gandalf a rozhovoru s odborníkem z této oblasti, které jsou součástí praktické části. Na základě provedené analýzy byla jako základní prvek pro úspěch na Facebooku vyhodnocena firemní stránka, která nabízí dostatek možností pro komunikaci se zákazníky a kvalitní analytické a marketingové nástroje. Instagramový profil je vhodným místem pro prezentaci firmy pomocí fotek díky jednoduchosti, přehlednosti a rostoucímu počtu uživatelů, jako výhodné se ukázalo jeho propojení s Facebookem. YouTube je poté ideálním místem pro sdílení videí díky jeho popularitě a spolupráci s Googlem, který umožňuje YouTube videa nalézt v jeho vyhledávači. Návrh marketingové strategie pro malé firmy se pak odvíjí od typu firmy a účelu, který od sociálních sítí očekávají. Důležité ale je vytvořit si dobrý vztah se zákazníky pomocí pravidelného sdílení kvalitního obsahu. Přínosem práce je kritické zhodnocení marketingových nástrojů na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube a jejich využitelnosti pro malé firmy. Jako příklad aplikace těchto nástrojů je využit Letní tábor Gandalf. V práci je také navržen doporučený postup pro malé firmy, které s působením v oblasti sociálních sítí začínají.
Studie spotřebního chování generace Y na e-shopech
Rubínová, Klára ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá webovou použitelností vybraných e-shopů a jejím vlivem na generaci Y. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní celky. V prvním z nich je rozebráno spotřební chování, nákupní chování a rozdíl mezi nákupním chováním v obchodech a nákupním chování na internetu. Další část se zabývá generací Y a jejími charakteristikami. V poslední části je popsána webová použitelnost, nejčastější chyby proti použitelnosti a jakým způsobem se webová použitelnost dá testovat. V praktické části se testuje webová použitelnost na vybraných e-shopech. Testování probíhalo metodou uživatelského testování, kde všichni uživatelé patřili do generace Y. Kromě metody uživatelského testování, byly použity metody dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Průzkumem bylo odhaleno, že webové stránky mají stále mnoho základních chyb v oblasti webové použitelnosti a bylo jim doporučeno, jak je napravit. V závěru výzkumu byla sepsána obecná doporučení pro e-shopy, aby jejich webová prezentace byla přizpůsobena generaci Y.
Využití orální historie v hodinách dějepisu
Böhmová, Lucie ; Vaněk, Miroslav (vedoucí práce) ; Morávková, Naděžda (oponent)
Tato práce se zabývá využitím orální historie v hodinách dějepisu na základních školách. Jedná se o spojení didaktiky dějepisu a metodologie orální historie. Tato práce má být návodem, jak orální historii zařadit do vyučování. Jejím cílem je dokázat, že tuto metodu lze využít i u žáků mladších šestnácti let a že je pro ně přínosná. Základem práce je rozdělení orálně-historických pramenů na primární a sekundární. Členění vychází z dostupnosti pramenů k žákům, tedy, jestli se s pamětníkem mohou setkat osobně nebo se seznamují s jeho výpovědí zprostředkovaně. Součástí práce jsou dva konkrétní návrhy na projekt využívající orální historii.
Optimalizace PPC kampaně
Macas, Albert ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. Představuje nejpropracovanější reklamní platformu, která v současné době existuje a popisuje jednotlivé metody optimali-zace kampaní ve vyhledávací síti. Hlavním cílem této práce je vytvoření reklamních kampa-ní ve vyhledávací síti AdWords, jejich následná optimalizace a vyhodnocení. Kampaně jsou rozdělené do třech období, ve kterých jsou popsány jednotlivé cíle, postupy optimalizace a nejčastější metriky, na základě kterých probíhá vyhodnocení. Mezi hlavní přínosy této práce patří ověření jednotlivých metod optimalizace reklamní kampaně v praxi.
SEO analýza vybraného webu
Panský, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou SEO analýzy, která je nezbytná pro lepší zviditelnění webové stránky ve vyhledávačích. Cílem je seznámit se základní charakteristikou SEO, webových vyhledávačů a provést konkrétní SEO analýzu vybrané webové stránky. V rámci teoretické části je vysvětlena charakteristika SEO. Dále je představeno, jak pracují webové vyhledavače. V dalších kapitolách jsou popsány druhy, jak stránku správně optimalizovat. V další části bude seznámeno s důležitými analytickými nástroji. V rámci praktické části je nastíněn SEO proces, kde budou charakterizovány slabé stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače, které budou následně upraveny. Poslední část je zaměřena na konkrétní doporučení v souladu se SEO. Praktickým výstupem této práce je výsledná optimalizace konkrétních částí webové stránky a doporučení k budoucím SEO úpravám.
Use of social media for recruitment in the Czech and Slovak republic
Ruššinová, Dominika ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání sociálních médií při náboru zaměstnanců v České a Slovenské republice. Práce se skládá ze dvou částí. V první teoretické části mé práce uvádím základní definice s tímto tématem. Druhá část práce, praktická, se zaměřuje na komparaci využívání sociálních médií při náboru zaměstnanců v České a Slovenské republice HR pracovníky a také využití mezi českými a slovenskými studenty informatiky. Závěrečná část práce se věnuje analýze výsledků získaných ze dvou dotazníků mezi českými a slovenskými studenty informatiky a z rozhovorů s personalisty pracujícími v českých a slovenských IT firmách. Z analýzy plyne, že stejně jako české firmy, stejně i slovenské, využívají při náboru nových zaměstnanců sociální sítě LinkedIn a Facebook. Sociální síť Twitter a GooglePlus firmy vůbec nevyužívají. Mezi studenty je největší zájem o sociální síť LinkedIn, podle výsledků analýzy ostatní sítě nevzbuzují mezi studenty významnou popularitu.
Ekologie a udržitelnost na rozvíjejících se sociálních sítích
Vaněčková, Barbora ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématem komunikace neziskových nestátních organizací v oblasti ekologie a udržitelnosti. Jejím cílem je analyzovat možnosti nových sociálních sítí a zhodnotit jejich vhodnost pro komunikaci daného segmentu s konkrétním příkladem neziskové organizace Green & Away. V první kapitole popisuji druhy neziskových organizací a jejich odlišné komunikační cíle a záměry. Druhá kapitola je věnována shrnutí nejběžnějších sociálních sítí a jejich trendů, především se ale soustředí na nové, neustále rostoucí sociální sítě, jako je Instagram nebo Tumblr. V závěru pak pomocí analýzy komunikačních cílů a současné komunikace organizace Green & Away navrhuji způsoby zefektivnění využívání sítí Facebooku a Twitteru a doporučuji přechod k dalším sociálním sítím. Přínosem této práce je poskytnutí souhrnného přehledu nových sociálních sítí, který může sloužit jako odrazový můstek nového způsobu komunikace s mladou generací nejen pro konkrétní organizaci, ale pro neziskový sektor jako celek.
Social Media as Means of Employee Recruitment
Prokopičová, Eva ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí k náboru zaměstnanců HR pracovníky a jejich využíváním studenty k hledání práce. Teoretická část obsahuje stručnou definici personalistiky, sociálních médií a sociálních sítí. Podrobněji jsou charakterizovány sociální sítě Facebook, Twitter, a LinkedIn. Praktická část je věnována analýze dat získaných z dotazníků pro HR pracovníky a dotazníků pro studenty. Cílem práce je zhodnotit názor HR pracovníků na využívání sociálních sítí k náboru zaměstnanců a jejich zkušeností s tímto způsobem náboru. Rovněž hodnotí i názor a zkušenosti studentů s využíváním sociálních sítí k hledání práce. Z praktické části je vyvozen závěr, který představuje shrnutí celé bakalářské práce. Záměrem práce je zjistit, zda způsob náboru zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí může nahradit již osvědčené způsoby nebo se jedná pouze o současný trend společnosti. Podle výsledků průzkumu u HR pracovníků a studentů je tento způsob náboru velmi oblíbený a preferovaný. Do budoucna je predikováno, že tento způsob náboru bude ještě více využíván.
Rozhodování o poskytovatelicloudových služeb s ohledem na bezpečnost dat
Račanský, Jan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Organizace, které si během předchozích let zvykly na provozování svých služeb na vlastní infrastruktuře, dnes stále častěji stojí před rozhodnutím, jestli budou dále provozovat své IT služby tímto způsobem nebo využijí nové možnosti cloudových služeb. Ovšem přechod na tuto novou technologii, kdy svěřují svá data do rukou cizí firmy, doprovází strach z bezpečnosti jejich citlivých dat. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout referenční model, který bude organizacím asistovat při jejich rozhodování o poskytovateli cloudových služeb s ohledem na bezpečnost dat. V závěru práce ověřuje kvalitu a využitelnost tohoto referenčního modelu na základě znalostí a poznatků, které jsou získány během rozhovorů s IT specialisty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí8 - 17dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 BÖHMOVÁ, Lenka
5 Böhmová, Lenka
2 Böhmová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.