Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management of major orienteering events
Lavičková, Michaela ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Management významných akcí v orientačním běhu Cíl: Hlavním úkolem této práce je definovat a shrnout základní manažerské metody a principi důležité k úspěšnému zorganizování významných sportovních akcí se zaměřením na orientační běh. Práce si zároveň klade za cíl popsat metody detailněji a přiblížit je potencionálním organizátorů významných akcí v orientačním běhu a tím jim napomoci přinést profesionalitu do pořádání akce a všeho s tím spojeného. Metody: V této práci byl pro sběr a analýzu dat zvolen smíšený výzkum. Data o akcích byla sbírána pomocí elektronického dotazníku, analyzována pomocí základních statistických metod, jako průměr, modus, medián, korelace a poté zobrazena pomocí grafů. Korelace byly kriticky vyhodnocené i na základě logiky závislosti dvou proměnných. Výsledky: Výsledky ukázaly, že zásadní vliv na úspěch jakékoliv akce v orientačním běhu má organizační výbor - jeho spokojenost, oddanost a koherence. Přestože členové organizačních komisí často neměli žádné speciální vzdělání v oboru managementu sportovních akcí, léta pořádání národních a oblastních akcí jim daly dostatek zkušeností, aby byli schopni úspěšně, vzhledem k jejich vlastním dílčím cílům, uspořádat i akci nadnárodního významu. Klíčová slova: Dotazník, organizace, výzkum, světový pohár, významné akce, faktory...
Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory
Stejskalová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...
Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL
Kohout, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě hodnocení webových stránek stávajících, ale také na základě požadavků, doporučení a očekávání návštěvníků stránek. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je obsahová analýza internetových stránek, které bylo podrobeno 12 internetových stránek klubů KNBL. Druhou metodou je Focus Group, které se zúčastnilo vybraných 8 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že webová prezentace klubů KNBL je na vysoké úrovni. Z výsledků vyplývá, že očekávání a požadavky návštěvníků se v určitých oblastech nepotkávají s realitou na samotných webových stránkách. Klíčová slova: Internet, webová stránka, online marketing, online komunikace
Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL
Mašek, Adam ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout program hracího dne pro návštěvníky Extraligy Ledního Hokeje v České republice. V práci bude kladen důraz na použití nových prvků, ale také na úpravu současné podoby programu hracího dne v českém prostředí. Dalším dílčím cílem je zhodnocení postojů event managementu vybraných klubů v ELH a NHL k programu celého hracího dne, které finálně reprezentují podobu hokejového doprovodného programu v celé lize. Metody: Pro získání dat ke zpracování diplomové práce budou použity metody osobního strukturovaného pozorování a hloubkových interview. Informace byly získané pomocí otázek, které byly vymyšleny pro účely interview v této práci. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo studiem literatury a konzultacemi s odborníky českého a kanadsko-amerického hokejového prostředí. Využito bylo také metody studia dokumentů. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh na zlepšení gameday programu klubu HC Sparta Praha. Návrh byl sestaven na základě analýzy, která využívala výše uvedených metod. Součástí návrhu jsou prvky programu využitelné před arénou dříve, než začne zápas. Návrh dále zahrnuje program v aréně a program během samotného utkání. Klíčová slova: Lední hokej, doprovodný program, HC Sparta...
Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha
Inneman, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti na fotbalových utkání FK Dukla Praha. Cíl práce je koncipován ve spolupráci s klubem FK Dukla Praha tak, aby mu poskytl cenné údaje o jeho návštěvnících a jejich spokojenosti s nabízenými službami. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Jeho hlavní část tvořilo elektronické dotazování prostřednictvím dotazníku vytvořeného pro účely této práce. Dotazování bylo dále doplněno polostrukturovaným rozhovorem se zaměstnancem marketingového oddělení FK Dukla Praha. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily několik možností, kterými by bylo možné zvýšit návštěvnost na domácích utkáních FK Dukla Praha. Jedná se především o zkvalitnění nabízených služeb, přizpůsobení se fanouškům a nabídku speciálních akcí. Klíčová slova: fotbal, diváci, fanoušci, stadion, marketingový výzkum
Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal
Riedl, Jakub ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal Cíle: Cílem práce je zjistit, jaký vliv mají zahraniční hráči na český ligový fotbal v sezónách 1993/94 až 2017/18, uvést a porovnat rozdíly nebo podobnosti se zbylým fotbalovým světem z pohledu ekonomického, kulturního, historického a geografického. Dále analyzovat toky hráčů z různých destinací do České republiky a naopak státy, kam směřují čeští hráči. Sekundárním cílem práce je sběr dat, jež budou využita v diplomové práci a poslouží k detailnějšímu popisu hypotéz pomocí vícestupňové analýzy. Metody: V práci je provedena deskriptivní statistická analýza sekundárních dat z českého nejvyššího fotbalového prostředí, od sezóny 1993/1994 až do 2017/2018, v níž jsou prezentovány výsledky na úrovni klubů a soutěže. Výsledky: Výsledky vypovídají o tom, že zahraniční hráči negativně ovlivňují počty českých hráčů v české nejvyšší fotbalové lize. Výsledek se neliší od fungování jiných evropských týmů, kde tlak manažerů a investorů na úspěch v krátkém časovém období se projevuje v nabídce fotbalových pracovních pozic talentům z Afriky, Jižní Ameriky a jihu Evropy. Ale pro většinu těchto hráčů nejsme cílovou zemí, jejich cílem je hrát za evropské velkokluby a zahrát si evropské poháry. Přínos nově příchozích hráčů pro naše kluby je ve zvýšení kvality...
Péče o zahraniční hráče v českém basketbalu
Mrázová, Alena ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Péče o zahraniční hráče v českém basketbalu Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit rozdíli v péči o zahraniční hráče u vybraných klubů Národní basketbalové Kooperativa ligy. Metody: V praktické části bakalářské práce je použit kvalitativní výzkum, konkrétně metoda osobních rozhovorů. Respondenty jsou zahraniční hráči působící v českých týmech a dále take členové realizačních týmů. Dotazování probíhalo v březnu 2019. Celkově jsem získala 15 rozhovorů. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zpracovány pomocí komparativní analýzy v páté kaitole této práce. Dle výsledků se péče zahraničních hráčů liší především v přístupu k zahraničním posilám. Drtivá většina hráčů potvrdila, že jsou podmínky stanovené smlouvou dodržovány. Vypozorovali jsme, že týmy, které se umístily v první polovině tabulky volí spíše zkušené hráče, zatímco spodní část volí z finančních důvodů nováčky. Klíčová slova: basketbal, globalizace ve sportu, migrace sportovců, péče o hráče, péče o zaměstnance
Ženy v českém sportovním zpravodajství během Zimních olympijských her 2018
Hřebenářová, Lucie ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Sekot, Aleš (oponent)
Název: Ženy v českém sportovním zpravodajství během Zimních olympijských her 2018 Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat genderové nerovnosti v českých sportovních médiích v čase Zimních olympijských her 2018. Ve srovnání s předchozími studiemi zjistím, zda v českém sportovním prostředí dochází k diskriminaci žen a jakým způsobem se to případně v českých médiích projevuje. Metody: K provedení výzkumu byla použita metoda kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Bylo zvoleno několik zkoumaných indikátorů na základě rešerše předchozích studií. Jako zkoumaná událost byly vybrány Zimní olympijské hry 2018. Analýza byla provedena na dvou českých sportovních online stránkách - sport.cz a sport.idnes.cz. Výsledky: Celkové výsledky vykazovaly vyšší mediální pokrytí pro muže. Nicméně, při porovnání s procentuálním podílem participujících sportovců v relaci k pohlaví vyšly výsledky překvapivě lépe ve prospěch žen. Z hlediska délky článků byly hodnoty opět o něco příznivější pro muže. V rámci analýzy fotografií bylo zjištěno dle předpokladů více fotografií, kde sportovec aktivně sportuje, v případě mužů, a více fotografií neaktivních, avšak z prostředí sportu, u žen. Jako nejvíce zmiňovaný sport byl vyhodnocen lední hokej. V rámci kvalitativní analýzy bylo shledáno několik případů genderové nerovnosti,...
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Martincová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzech

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.