Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gnoseologické aspekty reklamní a ilustrační fotografie s ohledem na mužské a ženské prvky
Serbusová, Monika ; Vančát, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hájek, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Gnoseologické aspekty reklamní a ilustrační fotografie s ohledem na mužské a ženské prvky" pojednává o způsobu, jakým jednotlivé skupiny obyvatelstva vnímají obrazové prvky, konkrétně obrazové reklamy a ilustrační fotografie. Výzkum zpracovávaný pro potřeby této práce vychází z hypotézy, že média dokáží nejen reflektovat vnímání genderových rolí, ale také spoluutvářet jejich aktuální podobu. Kategorie pojmů, v nichž lidé uvažují při popisu vizuálních prvků, nám mohou napovědět něco také o vztazích médií, lidské kultury a společnosti. Takový poznatek je dle mého názoru velmi dobře zužitkovatelný i v širším než pouze genderovém kontextu. Výzkum byl prováděn mezi vysokoškolskými studenty bakalářského programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy s cílem zjistit, zda se projeví nějaké rozdíly mezi vnímáním žen a mužů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.