Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí6 - 15dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj manažerských dovedností v podniku
Procházka, Richard ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na proces rozvoje manažerských dovedností v podniku. Práce je strukturována do tří částí. První část tvoří přiblížení teoretických východisek nezbytných pro sestavení práce. Tato východiska jsou zaměřena na manažerské dovednosti a jejich rozvoj. Druhá část je věnována analýze konkrétního podniku a obsahuje dvě metody zkoumání čímž poskytuje celkový pohled na zkoumanou problematiku. Tato část je navržena tak, aby odhalila potenciální nedostatky v rámci manažerských dovedností a jejich rozvoje. Poslední část se věnuje formulaci návrhů a doporučení k vyřešení zjištěných nedostatků.
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Slouková, Daniela ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Basketbalového klubu Vyškov, z.s., zejména problematikou reklamy a podpory prodeje. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie, a to především z oblasti marketingu, komunikačního mixu, reklamy a podpory prodeje. V analytické části se práce zaměřuje na představení klub, jeho analýzu současného stavu, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. V návrhové části přicházím s vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které pomohou budovat značku klubu a rozšířit povědomí o něm. Vycházím z poznatků, které vyplynuly ze všech provedených analýz a též z vlastních zkušeností získaných působením v klubu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Havránková, Leona ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podpory prodeje a reklamy společnosti AD Gastronomie AG, která provozuje irský pub. Práce obsahuje teoretickou část, ze které poté vychází část analytická. Účelem analytické části je představení společnosti a analýza její současné marketingové situace. Výsledky dílčích analýz poté určují, jaká doporučení lze firmě navrhnout. Tato doporučení by po realizaci vedla ke zlepšení podpory prodeje a reklamy společnosti, což by zajistilo oslovení nových zákazníků a udržení zákazníků současných.
Systém odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti a návrhy na jeho zlepšení
Otépka, David ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se odměňování pracovníků a jejich motivace. Analytická sekce detailně zkoumá aktuální stav odměňování a míru spokojenosti s ním. V návrhové části jsou pak prezentovány vlastní návrhy na vylepšení současného systému odměňování.
Rozvoj malého rodinného podniku
Perničková, Lucie ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného podniku s názvem Vinařství Bukovský, které se nachází v obci Přítluky v Jihomoravském kraji. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke zkoumanému tématu a podrobný popis vybraných analytických metod. V analytické části je za pomocí těchto analýz zhodnocen současný stav podniku a odhaleny jeho nedostatky. V návrhové části jsou podrobně rozepsány jednotlivé návrhy rozvoje vinařství.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pečinka, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konkrétních návrhů pro specifickou značku pro zlepšení dosahu. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy podpory prodeje největšího konkurenta na trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická obsahuje výklad z odborné literatury, analytická využívá těchto poznatků a aplikuje poznatky z části teoretické na společnost LEGO, jakožto největšího a nejsilnějšího výrobce na trhu. Práce je zakončena návrhovou částí, která přebírá poznatky z analytické části o přístupu nejsilnější firmy a aplikuje je na poměrně slabou značku – Igráček. Návrhy jsou doplněny o ekonomický odhad.
Podpora prodeje a reklama konkrétní organizace
Rosenbergová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů na zviditelnění organizace Right 2 Dance z. s., jejích služeb a produktů. K tomu jsou použity především nástroje podpory prodeje a reklamy. Teoretická východiska vysvětlují jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využívány v dalších částech práce. Analýza současného stavu slouží ke zhodnocení stávající situace v organizaci a vychází z ní část poslední. Poslední část se skládá z konkrétních doporučení na zlepšení situace pomocí nástrojů marketingové komunikace.
Rozvoj malého rodinného podniku
Vrtalová, Adéla ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na téma „Rozvoj malého rodinného podniku“ se zaměřuje na návrh pro zlepšení rodinného vinařství Víno Zborovský, které se nachází v obci Velké Pavlovice na Jižní Moravě. Práce má pomoct v rozvoji vinařství prostřednictvím analýz podniku opírající se o teoretickou část. Návrh na rozvoj spočívá v novém designu vinných etiket pro jednotlivé řady vín.
Návrhy nefinanční motivace pro vedoucí pracovníky maloobchodu
Bodorík, Boris ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a navrhnutie nefinančnej motivácie vedúcich pracovníkov pobočky hypermarketu v maloobchodnej firme s cieľom prispieť k zvýšeniu spokojnosti zamestnancov a dosiahnutiu primárnych cieľov pobočky hypermarketu. Teoretická časť práce sa venuje priblíženiu konceptu motivácie, jej dôležitosti v pracovnom prostredí a rôznym spôsobom jej dosiahnutia. Praktická časť zahŕňa využitie dotazníkových štúdií a osobných rozhovorov s vedúcimi pracovníkmi na zhodnotenie súčasných motivačných stratégii a identifikáciu možných oblastí zlepšenia. Výsledky práce budú slúžiť ako základ pre navrhnutie efektívnych nefinančných motivačných stratégií, ktoré budú zamerané na podporu angažovanosti a výkonnosti zamestnancov.
Návrh změn konceptu motivačního programu pro zaměstnance ve vybrané organizaci
Slámová, Anežka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Petrová, Kateřina (vedoucí práce)
Autorka se v bakalářské práci soustředí na analýzu stavu a návrhu změn motivačního programu ve vybrané společnosti. Práce je členěná do tří hlavních kapitol. Teoretická část obsahuje definice základních oblastí motivace, péče o zaměstnance, odměňování pracovníků a zaměstnaneckých benefitů. Analytická část práce popisuje vybranou společnost a analyzuje současný stav motivačního programu pomocí využití vybraných výzkumných metod. Poslední část pak obsahuje vlastní návrhy zlepšení opřené o analytickou část práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí6 - 15dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 BEDNÁŘOVÁ, Marcela
7 BEDNÁŘOVÁ, Marie
7 BEDNÁŘOVÁ, Martina
4 BEDNÁŘOVÁ, Michaela
3 BEDNÁŘOVÁ, Monika
3 Bednárová, Miroslava
7 Bednářová, Marie
1 Bednářová, Marina
7 Bednářová, Martina
6 Bednářová, Michala
3 Bednářová, Miroslava
3 Bednářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.