Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Novodobý marketingový fenomén: Neuromarketing
Teichmann, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na relativně nový, ale velmi perspektivní obor, který se zrodil spojením několik rozdílných odvětví -- neuromarketing. Poukazuji na nové vědecké poznatky a teorie a nové technologie, které tomuto oboru dali vzniknout. Dokazuji užitečnost neuromarketingu a jeho nutnost pro kvalitní marketingové průzkumy a kampně. V hlavní části mé práce pak rozebírám jednotlivé mozkové procesy a zkoumám využití nových neuromarketingových poznatků v praxi. Kromě toho se ve své praktické části, obsažené přímo v jednotlivých kapitolách, snažím analyzovat existující marketingové kampaně a reklamy z pohledu neuromarketingu pomocí nabytých teoretických znalostí z daných kapitol. Ke konci pak prezentuji jednotlivé metody skenování mozku, díky kterým mohl neuromarketing vzniknout. Závěrem se snažím osvětlit pohled marketingových odborníků na neuromarketing a dokázat, že tento obor má velmi slibnou budoucnost a široké využití.
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Ševčík, Josef ; Říha, David (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém trhu a zjistit, jak je vnímán spotřebiteli vzhledem k věku a výrobkové kategorii.
Analysis and comparison of marketing communication of the sport club from Czech and Slovak republic
Kozubík, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Hlavním cílem práce je zanalyzovat marketingové komunikace dvou klubů, Slovenské BK Iskra Svit a českého BK Levharti Chomutov. Následně budou dané nástroje a klubama používané komunikační prostředky porovnány a rozebrány ve formě silných a slabých stránek v SWOT analýze. Přínosem práce je návrh a tipy na zlepšení používané komunikace. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, jsou přiblíženy, za pomocí všeobecného marketingu a marketingové komunikace, komunikační nástroje sportovní oblasti prostřednictvím odborné literatury a článků. V druhé, tedy praktické části je analyzována marketingová komunikace zmíněných dvou klubů. V závěru práce jsou poznatky a zjištění shrnuta spolu s doporučeními a návrhy na změnu používané marketingové komunikace.
Analysis of marketing communications of Nivea brand
Kokindová, Eva ; Říha, David (vedoucí práce) ; Marjovičová, Miriam (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace značky Nivea. Cílem je zhodnotit komunikaci značky s bližším zaměřením na reklamu a na to jaký vliv má na nákup produktů značky Nivea. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je zaměřena na analýzu získanou z dotazníkového průzkumu.
Trends in marketing communication with a focus on social marketing
Taišová, Andrea ; Říha, David (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci a jejich zaměřením na řešení sociálních problémů. Teoretická část se zaměřuje obecně na působení komunikace a komunikačního mixu v marketingovém mixu, popisuje trendy v marketingové komunikaci jako guerilla marketing a virální marketing. Definuje pojmy sociální marketing, cause related marketing a společenská odpovědnost firem. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Oxfam International a následně popisuje marketingovou komunikaci její kampaně Grow. Dále charakterizuje úspěšné guerillove a virální kampaně se zaměřením na řešení sociálních problémů a hodnotí použití těchto trendů v daných kampaních. V poslední části představuje cause related marketingovou kampaň Create Jobs for USA od firmy Starbucks.
Political marketing and Slovak political parties (The early parliamentary elections in 2012)
Zubová, Lívia ; Říha, David (vedoucí práce) ; Slobodník, Radovan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím na Slovensku v období před předčasnými volbami do Národní rady Slovenské republiky v roce 2012. Po úvodní charakteristice tohoto pojmu a objasnení politické situace v předvolebním období práce následně analyzuje jednotlivé volební kampaně vybraných politických stran. Cílem analýzy je zjistiť, zda a do jaké míry strany splňují podmínky marketingově orientované strany.
Význam oborových veletrhů pro malé a střední strojírenské firmy
Černohousová, Anežka ; Říha, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem veletrhů a výstav pro konkrétní společnost působící ve strojírenství. Hlavním cílem je zjistit, zda pro malou až střední firmu v odvětví flexible packakingu mají veletrhy a výstavy v současné době stále ještě význam. Teoretická část se zabývá poznatky, které s problematikou využití veletrhů a výstav souvisí. V praktické části je proveden stručný popis společnosti a popis realizace veletrhu. Na konci této části jsou na reálném příkladu spočítány měřitelné ukazatele úspěšnosti, které jsou podrobně popsány v teoretické části. Závěr na základě prostudování problematiky a výpočtu ukazatelů hodnotí důležitost veletrhů a výstav pro malou a střední firmu působící na trhu business-to-business ve strojírenství.
Globalizační procesy a jejich vliv na psychiku lidí v Číně
Zheng, Chenxi ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem této práce je zkoumat a vyhodnocovat co nejreálněji globalizační procesy a jejich vliv na chování a postoje lidí žijících v Číně. Seznámíme se s nejvýznamnějšími aspekty globalizačních procesů a podíváme se také na jejich odvrácenou stranu.Podkapitola "Čína v globalizovaném světě" uzavírá teoretickou část. Na základě průzkum provedeného elekronickými dotazníky v praktické kapitole se zkoumá, jak se postoje a chování Číňanů změnilo po zapojení do globalizačních procesů.
Spotřebitelské vnímání aspektu zdraví mezi kategoriemi tavených a čerstvých sýrů
Volbrechtová, Michaela ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce se věnuje vnímání spotřebitelů. Konkrétně se zaměřuje na vnímání čerstvých a tavených sýrů z hlediska zdraví. Zabývá se tím, jak volba zdravého životního stylu ovlivňuje chování spotřebitele a jeho volbu produktů, kterými prezentuje vybraný životní styl svému okolí. Práce shrnuje teoretické poznatky o chování spotřebitele, jaké vlivy na chování působí a jak se utváří schémata v mysli spotřebitele. Pomocí kvalitativního výzkumu a jeho analýzy se snaží odkrýt postoj spotřebitelů k fenoménu zdraví, jak jsou tavené a čerstvé sýry vnímány z pohledu zdraví a jak se konzumace tavených sýrů ztotožňuje s představou o zdravém životním stylu. Konkrétně byly v kvalitativním výzkumu využity metody Focus Group a individuální hloubkové rozhovory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Riha, David
3 ŘÍHA, David Michal
2 Říha, Daniel
3 Říha, David Michal
3 Říha, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.