Název: Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Překlad názvu: Renewed czech retro brands and their consumer perception
Autoři: Ševčík, Josef ; Říha, David (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: obchodní značka; obnovené české retro značky; retro; retro marketing; vnímání spotřebiteli; Consumer perception; Renewed czech retro brands; Retro; Retro Marketing; Trademark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114066


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet