Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí58 - 67  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezinárodní marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH, včetně aktivit na českém trhu
Kolář, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Přistoupilová, Marie (oponent)
Práce vytváří komplexní pohled na firmu ARKU Maschinenbau GmbH a porovnává její mezinárodní marketingové aktivity s dostupnou teoretickou základnou. Teoretická část vychází z teorie mezinárodního marketingu a je členěna dle jednotlivých druhů aktivit. Ty jsou poté v aplikační části porovnávány s reálnými aktivitami firmy ARKU Maschinenbau GmbH.
Obchodní jednání a obchodní aktivity firmy SIWATEC, a. s. v Itálii
Dostálová, Pavla ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Ošádal, Milan (oponent)
Práce pojednává o obchodním jednání mezi českým odběratelem a italským dodavatelem. Součástí je charakteristika všech zainteresovaných společností. Práce je zaměřena na průběh jednání a aspekty, které ovlivňují vyjednávače.
Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Zelenková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Jirák, Jiří (oponent)
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.
Aplikace internacionálního marketingu ve společnosti Haubi's Ges.m.b.H. v multikulturním prostředí
Krištofová, Lucia ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Panýrová, Taťána (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vstupu firmy s charakterem business to business na trh Spojených Arabských Emirátů. Jejím cílem je vytvoření vhodné marketingové strategie, která je aplikována na společnost Haubi's Ges.m.b.H., rakouského specialistu na pekařství. Strategie vychází z analýzy celosvětové situace v potravinářském odvětví a situace na trhu SAE. Předpoklady úspěchu firmy na zmíněném trhu jsou obsahem SWOT analýzy. Její výsledky jsou následně uplatněny při segmentaci trhu a analýze konkurence. Fáze formulace marketingové strategie je zakončena návrhem vhodného marketingového mixu, který vychází ze závěrů jednotlivých metod a analýz a zároveň respektuje odlišnost kulturního prostředí.
Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva
Strašáková, Dita ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vlčková, Simona (oponent)
Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek samotných. Na příkladech ukazuje možnosti provádění marketingu se sociálním účelem, ze kterého může profitovat jak firma, tak i podporovaná strana. Práce nakonec i odhaluje možnosti realizace CSR a komunikace firmy o ní. Praktická část popisuje současné CSR aktivity společnosti Unilever a její misi Vitality, která je vestavěna do celého podnikání.
Poptávka po biovýrobcích v ČR a ve vybraných zemích EU
Prombergrová, Mariana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Jana (oponent)
Zájem o biopotraviny v celém světě rok od roku stoupá. A nejedná se pouze o zájem na straně spotřebitelů. Vlády řady zemí si uvědomují nedoceněné výhody, které s sebou nese ekologické zemědělství a je jejich snahou tuto forumu zemědělství do budoucna co nejvíce podporovat. Cílem diplomové práce je zmapování poptávky po biopotravinách v ČR, Velké Británii a Německu. Její součástí je vyhodnocení 113 dotazníků týkající se spotřeby biopotravin.
Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.
Prášilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Hrádek, Vladimír (oponent)
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence, analýzu trhu a prognózy prodejů až do roku 2011, 4. stanovila jsem marketingové cíle a v návaznosti na ně strategický marketingový mix a marketingové strategie, 5. vyslovila jsem doporučení pro strategický směr firmy ZKL Bearings CZ, a.s. Svůj přínos k řešené problematice vidím hlavně v nezaujatém posouzení současného strategického směru a v novém pohledu na tuto problematiku, který není poznamenán zakonzervovanými postupy ve firmě. Poznatky v mojí práci jsou využitelné především ve firmě ZKL Bearings CZ, a.s. a popřípadě pro diplomové práce s podobným zaměřením.
Marketing města Jihlavy
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kottová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí58 - 67  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Boučková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.