Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 584 záznamů.  začátekpředchozí559 - 568dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mediální komunikace podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout kroky pro splnění strategických požadavků firmy na zvýšení povědomí o značce a navýšení prodeje jejích produktů. K řešení byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a aplikována metoda integrované marketingové komunikace. Vytvořené řešení poskytuje firmě návrh komunikační kampaně rozšiřující stávající marketingové nástroje o některé metody public relations.
Způsoby uvedení nového produktu na trh
Mlejnek, Jiří ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavní cílem diplomové práce Způsob uvedení nového produktu na trh je doporučit manažerům společnosti Schrack Technik spol. s r.o. příhodnou marketingovou strategii pro možné zavedení nového produktu na český trh. Tímto produktem jsou různé typy nabíjecích stanic pro elektromobily. Kvůli komplexnosti hlavního cíle jsou stanoveny dva dílčí cíle, které na sebe navazují a přispívají k vypracování hlavního cíle. Prvním dílčím cílem je definovat situaci firmy na českém trhu pomocí různých typů analýz (Finanční, PESTE, SWOT a Porterova analýza 5 sil), najít silné a slabé stránky a zhodnotit potenciální hrozby a příležitosti, které by z uvedení nabíjecích stanic plynuly. Druhý dílčí cíl je zhodnotit zdali je elektromobilový průmysl atraktivní pro firmu anebo ne.
Návrh komunikační strategie produktu
Zavřelová, Tereza ; Hraběová, Jana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení komunikace značky intimní hygieny Lactacyd společnosti Omega Pharma. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Ve druhé části jsou provedeny analýzy potřebné k získání informací, které slouží pro návrhovou část. V poslední, návrhové části, budou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz uvedeny návrhy pro zlepšení stávající komunikace a další návrhy, které umožní posílit pozici značky na trhu.
Komunikační mix hotelu
Řezníčková, Monika ; Kurowská, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu konkrétního hotelu. V teoretické části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu, marketing cestovního ruchu a riziko. V analytické části je popsána aktuální situace v konkrétním hotelu, současný komunikační a marketingový mix, dále je zde obsažena analýza oborového a obecného okolí, marketingový výzkum, SWOT analýza a analýza rizik. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v hotelu a návrhy na analýzu rizik.
Návrh marketingové strategie
Krotký, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro brněnské fitness centrum. Práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu, analýzu makroprostředí a mikroprostředí, včetně SWOT analýzy. Součástí práce je také průzkum spokojenosti současných klientů. Závěr práce obsahuje návrhy, které mají vést ke zlepšení současné situace, přilákání nových klientů a zvýšení tržeb.
Marketingový plán cestovní kanceláře
Šotola, Filip ; Červinská, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář AVANTI-TOUR. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V první teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu. V druhé analytické části je charakterizována vybraná cestovní kancelář a její současný marketingový a komunikační mix. Tato část dále obsahuje analýzu obecného a oborového okolí, marketingový průzkum a SWOT analýzu. V třetí části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy pro zlepšení propagace a situace kanceláře na trhu.
Návrh komunikačního mixu e-shopu
Kosturová, Monika ; Blažo, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je optimalizace komunikačního mixu vybraného e-shopu Gifťák.cz, zabývajícího se prodejem dárkového zboží. Práce je systematicky rozdělena do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretický výklad, vymezuje důležité pojmy marketingu a tvoří teoretický rámec pro části následující. Druhá část poskytuje charakteristiku vybraného subjektu a jsou v ní zpracovány a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu e-shopu a výsledky marketingového výzkumu. Výstupy analytické části jsou základem pro návrhovou část, kde již dochází k návrhu konkrétních nástrojů komunikačního mixu, které budou aplikovány.
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Strategická analýza obchodů se sýry
Juříček, Alan ; Filípek, Ivan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce o názvu „Strategická analýza obchodů se sýry“ analyzuje stav firmy, která se zabývá prodejem zahraničních sýrů a delikates. V teoretické části práce je definován obecný postup strategické analýzy a nástrojů k ní potřebných. V analytické části jsou tyto nástroje implementovány na tento konkrétní podnik, přičemž je provedena kompletní strategická analýza vnitřního i vnějšího okolí. Na základě získaných poznatků jsou navrženy kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 584 záznamů.   začátekpředchozí559 - 568dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.