Název: Doprovodné služby podniku
Překlad názvu: Customer Services in the Company
Autoři: Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doprovodná služba; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; Služba; trh; zákazník.; ancillary services; competitive advantage; competitiveness; customer.; market; Service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31827

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224678


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet