Název: Strategická analýza obchodů se sýry
Překlad názvu: Strategic Analysis of Cheese Shops
Autoři: Juříček, Alan ; Filípek, Ivan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíl.; PEST analýza; Porterův model konkurenčního prostředí; strategická analýza; strategické řízení; Strategie; SWOT analýza; vize; PEST analysis; Porter’s model of competitive environment; strategic analysis; strategic goal.; strategic management; Strategy; SWOT analysis; vision

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25373

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224664


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet