Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 560 záznamů.  začátekpředchozí539 - 548dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Krotký, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro brněnské fitness centrum. Práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu, analýzu makroprostředí a mikroprostředí, včetně SWOT analýzy. Součástí práce je také průzkum spokojenosti současných klientů. Závěr práce obsahuje návrhy, které mají vést ke zlepšení současné situace, přilákání nových klientů a zvýšení tržeb.
Marketingový plán cestovní kanceláře
Šotola, Filip ; Červinská, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář AVANTI-TOUR. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V první teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu. V druhé analytické části je charakterizována vybraná cestovní kancelář a její současný marketingový a komunikační mix. Tato část dále obsahuje analýzu obecného a oborového okolí, marketingový průzkum a SWOT analýzu. V třetí části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy pro zlepšení propagace a situace kanceláře na trhu.
Návrh komunikačního mixu e-shopu
Kosturová, Monika ; Blažo, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je optimalizace komunikačního mixu vybraného e-shopu Gifťák.cz, zabývajícího se prodejem dárkového zboží. Práce je systematicky rozdělena do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretický výklad, vymezuje důležité pojmy marketingu a tvoří teoretický rámec pro části následující. Druhá část poskytuje charakteristiku vybraného subjektu a jsou v ní zpracovány a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu e-shopu a výsledky marketingového výzkumu. Výstupy analytické části jsou základem pro návrhovou část, kde již dochází k návrhu konkrétních nástrojů komunikačního mixu, které budou aplikovány.
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Strategická analýza obchodů se sýry
Juříček, Alan ; Filípek, Ivan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce o názvu „Strategická analýza obchodů se sýry“ analyzuje stav firmy, která se zabývá prodejem zahraničních sýrů a delikates. V teoretické části práce je definován obecný postup strategické analýzy a nástrojů k ní potřebných. V analytické části jsou tyto nástroje implementovány na tento konkrétní podnik, přičemž je provedena kompletní strategická analýza vnitřního i vnějšího okolí. Na základě získaných poznatků jsou navrženy kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Návrh strategie pro založení a rozvoj firmy na renovaci a recyklaci použitého nábytku
Bednaříková, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je prozkoumat tržní příležitosti budoucí firmy zabývající se renovací, recyklací a prodejem použitého nábytku tak, aby bylo možné udělat rozhodnutí, zda firmu založit. Diplomová práce hledá odpovědi na otázku jak vymezit předmět podnikání, co nabízet, komu, jak a za kolik.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Klimová, Monika ; Pretóry, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma: „Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce je uvedeno teoretické shrnutí základních marketingových pojmů, dále je provedena marketingová analýza a vyhodnocení marketingového výzkumu a v poslední části jsou vypracovány vlastní návrhy na optimalizaci v oblasti spokojenosti zákazníků a oblasti marketingových aktivit.
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.
Návrh komunikační strategie společnosti
Rolínová, Lenka ; Zrůstová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem mojí diplomové práce na téma „Návrh komunikační strategie společnosti“ je navržení komunikační strategie pro společnost Poex, a.s. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Třetí část je návrhová, kde jsou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz, uvedeny návrhy na efektivní komunikační strategii a návrhy na odstranění slabých stránek firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 560 záznamů.   začátekpředchozí539 - 548dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.