Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cvičební program pro děti se zrakovou a mentální disabilitou ve věkovém rozpětí 8-15 let
SOUKUPOVÁ, Jana
V této bakalářské práci jsem se zaměřila na děti se zrakovou a mentální disabilitou ve věkovém rozpětí 8-15 let. Teoretická část práce zahrnuje charakteristiku zrakové a mentální disability. V praktické části je přehledně zpracována databáze cviků pro děti se zrakovou a mentální disabilitou. Vytvořená databáze cviků pro děti je rozdělena dle skupin B1, B2, B3 a zahrnuje také cviky vleže, vsedě, ve stoje, s pomůckami a v přírodě. Všechny tyto cviky byly konzultovány a následně ověřovány na vybraných jedincích, aby byla dokázána proveditelnost jednotlivých cviků. Výsledné cviky byly zdokumentovány fotografiemi a jsou součástí této databáze.
Franchising jako forma podnikání v oboru fitness pro ženy
Malá, Martina ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Rusmichová, Lada (oponent)
Franchising jako specifická a celkem jistá metoda podnikání. Jeho popis, rozdělení, poukázání na jeho výhody a nevýhody. Následuje ekonomický pohled a představení franchisového trhu v oboru fitness pro ženy. Cílem práce je analýza a následné vyhodnocení současného stavu fitness center pro ženy na trhu v ČR provozované formou franchisy.
Postoje žen k reklamě na kosmetiku
Soukupová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá obecnými postoji k reklamě a jejich vlivem na působení televizní reklamy na vybranou cílovou skupinu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti komunikace a reklamy, charakterizovány postoje, jejich funkce, formování a změny a závěr části se věnuje postojům k reklamě a jejich vlivu na efektivitu reklamy. V praktické části byl proveden vlastní výzkum na reklamách na kosmetické produkty a cílové skupině žen. Po vymezení metodologie následuje nejprve sekundární a následně i primární výzkum obecných postojů k reklamě a primární výzkum působení vybraných reklam na kosmetiku na cílovou skupinu. Na závěr je provedena analýza závislostí působení reklamy na zjištěných postojích k reklamě, zhodnoceny výsledky výzkumu a navrženy možné implikace pro praxi.
Charakteristika poptávky po produktech zdravé výživy
Beránková, Alena ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl přiblížit čtenáři specifické charakteristiky poptávky po produktech zdravé výživy. V teoretické části jsou nejprve shrnuty hlavní závěry mikroekonomie o analýze poptávky a jsou zde také zmíněny skutečnosti týkající se spotřebních výdajů, resp. výdajů na potraviny, dále je zde podotknut významný vliv marketingového mixu a jeho základní prvky. Praktická část se nejprve zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu se zdravou výživou, v následující sekci jsou na základě vlastního šetření zodpovězeny otázky z oblasti spotřebního chování, základních charakteristik spotřebitele těchto produktů a marketingového působení výrobců v tomto odvětví.
Alternative theories of the firm
Pipíšková Slamková, Mária ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou alternatívnych teórií firmy vo vzťahu k ich neoklasickej predlohe. Venuje sa pohľadu na maximalizáciu zisku ako na tradičný cieľ firmy a na rôzne alternatívy tohoto cieľa -- od dosahovania postačujúcej výšky zisku, cez maximalizáciu ďalších ekonomických ukazovateľov firmy až po poslanie firmy prispievať širšej spoločnosti zo svojich ziskov nad rámec svojich primárnych funkcií. Práca sleduje funkcie zisku naprieč jednotlivými teóriami a poskytuje detailný prehľad vybraných modelov manažérskych a behavioristických alternatívnych teórií. Na tieto nadväzuje kapitolou o spoločenskej zodpovednosti firiem. Jej umiestneniu medzi alternatívne teórie firmy predchádza prehľad o odbornej literatúre a o podmienkach, ktoré súčasnú podobu a ponímanie o CSR podmienili. Záver práce sa sústredí na spoločnosť Johnson & Johnson a jej prostredie, z ktorého a v ktorom uplatňuje spoločenskú zodpovednosť.
Social responsibility of the company Vodafone Czech Republic a.s.
Berdisová, Silvia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Táto bakalářská práce definuje základní charakteristiky pojmu Corporate Social Responsibility, který je volně přeložen jako společenská odpovědnost. V teoretické části se zabývá oblastí a přínosy, jakož i hlavními aktéry. Dále popisuje metody měření společenské odpovědnosti firem a v posledních několika odstavcích teoretické části popisuje jednotliví kroky, které jsou nezbytné k realizaci konceptu CSR do strategie podniku. Okrajově je také zmíněn historický vývoj pojmu CSR. Praktická část je věnovaná společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a jeho konkrétními aktivitami v oblasti sociální odpovědnosti. Obsahuje také případové studie, jejichž hlavním předmětem je dobrovolná pomoc neziskové organizace. Rovněž okrajově je popsaná situace v České republice, jak podnikatelský sektor vnímá koncept CSR.
Consumer behavior - comparison between the U.S. and Czech markets
Lopez Ramos, Jorge Andres ; Hořejší, Bronislava (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavny ucel tejto Diplomovej prace je poukazat prehlad o ceskom spotrebitelskom spravani a o americkom spotrebitelskom spravani zalozeneho na marketingovych parametrov, ekonomickych prvkoch a socialnych dimenziach ktore ovplyvnuju ich vyber nakupu. Tato praca poukazuje rozdielne volby nakupu a preferencie modernych spolocnosti v USA a Ceskej republike a zdovodnenia ktore dovoluju buducim investorom a podnikatelom pochopit ich okolnosti biznisu a urobit kvalifikovane rozhodnutia specifickych objektov oboch krajin.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 SOUKUPOVÁ, Jana
1 SOUKUPOVÁ, Jaroslava
3 SOUKUPOVÁ, Jitka
2 SOUKUPOVÁ, Jiřina
5 Soukupová, J.
2 Soukupová, Jarmila
3 Soukupová, Jitka
2 Soukupová, Johana
2 Soukupová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.