Název:
Charakteristika poptávky po produktech zdravé výživy
Překlad názvu:
Characteristic Of Demand For Health Food Products
Autoři:
Beránková, Alena ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce si klade za cíl přiblížit čtenáři specifické charakteristiky poptávky po produktech zdravé výživy. V teoretické části jsou nejprve shrnuty hlavní závěry mikroekonomie o analýze poptávky a jsou zde také zmíněny skutečnosti týkající se spotřebních výdajů, resp. výdajů na potraviny, dále je zde podotknut významný vliv marketingového mixu a jeho základní prvky. Praktická část se nejprve zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu se zdravou výživou, v následující sekci jsou na základě vlastního šetření zodpovězeny otázky z oblasti spotřebního chování, základních charakteristik spotřebitele těchto produktů a marketingového působení výrobců v tomto odvětví.The objective of this thesis is to describe to a reader the specific characteristics of demand for health products. The theoretical part consists of two sections, first one is about main conclusions of microeconomic analysis of demand and the facts about consumer expenses or rather expenditure on food are also observed. The second section deals with a significant influence of marketing mixture and its basic instruments. At first the practical part analyzes the competitive environment on the health food market, in the next section the questions about consumer behaviour, essential characteristics of consumer of these products and marketing activities of manufacturers in this industry are answered.
Klíčová slova:
poptávka; produkty zdravé výživy; spotřebitel; výrobce; Consumer; Demand; Health food products; Manufacturer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31980