Název: Postoje žen k reklamě na kosmetiku
Překlad názvu: Women's Attitudes to Advertising on Cosmetics
Autoři: Soukupová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita reklamy; postoje k reklamě; působení reklamy; televizní reklama na kosmetiku; vliv postojů k reklamě; advertising effectiveness; attitudes to advertising; influence of attitudes to advertising; television advertising on cosmetic products

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet