Název:
Postoje žen k reklamě na kosmetiku
Překlad názvu:
Women's Attitudes to Advertising on Cosmetics
Autoři:
Soukupová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá obecnými postoji k reklamě a jejich vlivem na působení televizní reklamy na vybranou cílovou skupinu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti komunikace a reklamy, charakterizovány postoje, jejich funkce, formování a změny a závěr části se věnuje postojům k reklamě a jejich vlivu na efektivitu reklamy. V praktické části byl proveden vlastní výzkum na reklamách na kosmetické produkty a cílové skupině žen. Po vymezení metodologie následuje nejprve sekundární a následně i primární výzkum obecných postojů k reklamě a primární výzkum působení vybraných reklam na kosmetiku na cílovou skupinu. Na závěr je provedena analýza závislostí působení reklamy na zjištěných postojích k reklamě, zhodnoceny výsledky výzkumu a navrženy možné implikace pro praxi.The thesis deals with general attitudes toward advertising and their influence on the effect of television advertising in the selected target group. The theoretical section explains communication and advertising, attitudes, their function, changes and formation and also focuses on attitudes towards advertising and their impact on the effectiveness of advertising. In the practical part, there was done my own research on the advertising of cosmetic products and the target group of women. The methodology description is followed by secondary and primary research into general attitudes towards advertising and the effect of selected ads on cosmetics in the target group. In conclusion, the analysis of relationship between attitudes on advertising and advertising effects was done, the results were evaluated and possible implications for practice were suggested.
Klíčová slova:
efektivita reklamy; postoje k reklamě; působení reklamy; televizní reklama na kosmetiku; vliv postojů k reklamě; advertising effectiveness; attitudes to advertising; influence of attitudes to advertising; television advertising on cosmetic products
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34168