Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum realitního trhu v České republice
Bartoš, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Práce se zabývá výzkumem realitního trhu v České republice, především pak výzkumem trhu s rezidenčním bydlením. Hlavními cíli práce je vytvoření přehledu vývoje realitního trhu v České republice a představení jeho specifik, představení a vzájemné srovnání vybraných realitních kanceláří a realitních serverů. Pomocí kvalitativního výzkumu je zjišťováno chování českých spotřebitelů na trhu realit. Pomocí kvantitativního výzkumu, konkrétně pomocí dotazníkového šetření, je zjišťována znalost realitních kanceláří a realitních serverů na českém trhu a spokojenost s poskytovanými službami realitních kanceláří. Dále je v diplomové práci zkoumáno všeobecné vnímání působení realitních kanceláří v České republice. Tyto výzkumy si kladou za cíl zmapovat chování lidí při prodeji či nákupu nemovitosti, zjistit pohled českých lidí na český realitní trh a jeho zprostředkovatele a zjistit jejich znalost jednotlivých realitních subjektů. V závěru práce jsou představeny názory odborníků ohledně stávající a budoucí situace na českém realitním trhu.
Průzkum trhu golfových balíčků a zvýhodněného green fee v České republice
Haberzettl, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat stávající situaci na trhu golfových balíčků a produktů obsahujících levnější vstup na golfové hřiště. Dále se pokusit najít odpověď na otázku, proč někteří čeští golfisté tyto produkty nevyužívají ve spojitosti s ubytováním. V teoreticko-metodologické části popisuji především vlivy působící na spotřebitele během spotřebního chování, specifické vlastnosti služeb a historický vývoj golfu v 20. století, jehož dopady můžeme pociťovat dodnes. V praktické části následuje analýza výsledků průzkumu mezi českými golfisty prostřednictvím krátkého dotazníku. Dotazník pomáhá segmentovat uživatele těchto produktů a zjišťuje jejich preference ohledně délky ubytování, vstupů na hřiště a struktury doplňkových služeb. Interpretace výsledků je zpřesněna pomocí rozhovorů s manažery golfových klubů a hotelu v západních Čechách. Získané informace porovnávám se stejně zaměřenými mezinárodními průzkumy.
Audio marketing v ČR
Timanov, Vladimir ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Cílem práce je zpracování a hodnocení investičního projektu. Projekt spočívá v založení firmy v České republice. Oborem podnikání je smyslový marketing nebo audiovizuální marketing. Smyslem dané oblasti marketingu je podpora prodeje přes ovlivňování emocí zákazníků. Součástí práce je provedení průzkumu trhu, analýza konkurence a finanční plán. Ve výsledku práce bude vypadat jako podnikatelský plán, jehož cílem je odpovědět na otázku, jestli má smysl vstupovat na trh České republiky v oblasti audiovizuálního marketingu.
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Kůtová, Karolina ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tolarová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je věnována pozornost situaci na čajovém trhu a dotazníkovému šetření s cílem popsat spotřebitele největších hráčů na trhu.
Draft of Marketing Mix for start-up
Olekšáková, Ľubomíra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro začínající podnik, kterým je kuchyňské studio. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je věnována samotnému začínajícímu podniku, kterým je kuchyňské studio. V této části práce je představen podnikatelský záměr a je navržen produkt, cena, distribuce a způsob marketingové komunikace. Závěr praktické části práce je věnován SWOT analýze.
Loyalty program as a tool that increases customer loyalty
Mrvová, Lívia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zkoumání věrnostního programu jako nástroje udržení a zvyšování loajality vybrané cílové skupiny zákazníků k maloobchodním potravinovým řetězcům na Slovensku. Cílovou skupinu představují ženy starší 15 let. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována vymezení loajality, věrnostního programu a s nimi souvisejících pojmů. Také je zde popsána metodika realizovaného průzkumu, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části. Praktická část je zaměřena na analýzu a vyhodnocení informací získaných z individuálních hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření. Její součástí je i přiblížení situace na trhu maloobchodu. Cílem práce je na příkladu programu Tesco Club Card zjistit, zda má věrnostní program vliv na loajalitu cílové skupiny. Práce si také klade za úkol určit jaké typy věrnostních programů spotřebitelky preferují.
Analýza vybraných fitness center a průzkum spokojenosti jejich zákazníků
Dobešová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autorka aplikuje marketingové výzkumné metody za účelem navržení doporučení pro zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumaných fitness center v Praze. První část práce je věnovaná popisu a analýze oblasti fitness v Evropě a České republice. Následně je v metodologické části podrobně vysvětlena zvolená metodika výzkumu a dotazníkové šetření spolu s deskripcí konstrukce dotazníku. Praktická část je věnována představení zkoumaných fitness center, spolu se samotným marketingovým výzkumem, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány a následně obsaženy ve zpracované SWOT analýze. Na závěr této práce dojde k sumarizaci výsledků a navržení doporučení pro možná zlepšení, které by na základě výzkumného projektu mohla fitness centra vzít v potaz a začlenit do své současné podnikové strategie.
Spotřební chování vůči telemarketingu
Kharaishvili, Tinatin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech. Pro sběr dat a informací byl jako prostředek výzkumu využit dotazník. Na základě těchto dat byl stanoven závěr. Podle výsledků nejsou B2C telemarketingové služby v České republice oblíbené a lidé na ně většinou reagují negativně. V Gruzii mají naopak lidé relativně pozitivnější přístup k telemarkeringovým službám.
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Glaserová, Monika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Papoušková, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se skládá z charakteristiky spokojenosti, loajality a věrnostních programů. V metodologické části jsou uvedeny metody zkoumání a také medotika pro vyhodnocení výzkumu. Praktická část se skládá z průzkumu mezi věrnostními zákazníky firmy Next, kde je cílem analyzovat spokojenost či nespokojenost zákazníků. Závěr práce obsahuje shrnutí šetření a doporučení týkající se fungování věrnostního programu Next.
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Müllerová, Patricie ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě v čem se zákazníci odlišují. Má používání věrnostních programů vliv na loajalitu zákazníků, kdo je více loajální, Češi nebo Angličané? Cílem práce je také zjistit, jak zákazníci své věrnostní programy využívají, jaký typ odměny je pro ně nejpřitažlivější a jaké osobní údaje jsou ochotni při vstupu do programů poskytovat. Vlastní provedená analýza má také za cíl zmapovat, jak si mezi těmito zeměmi vedou multibrandové partnerské programy a mobilní aplikace. Přínosem práce jsou pak marketingová doporučení pro společnosti, které působí na českém a anglickém trhu při tvorbě a případné úpravě věrnostních programů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.