Název: Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Překlad názvu: Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic
Autoři: Kůtová, Karolina ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tolarová, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchodní audit; Nielsen; nákupní chování; segmentace; spotřebitel; typologie spotřebitele; consumer; consumer behavior; consumer typology; Nielsen; retail audit; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45315

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194846


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet