Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Porovnání zajišťování sponzorů ze strany Českého svazu pozemního hokeje a České florbalové unie
Reinosová, Adéla ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Poludvorný, Vladimír (oponent)
Název: Porovnání zajišťování sponzorů v Českém svazu pozemního hokeje a České florbalové unii. Cíle: Cílem práce je na základě zkoumání efektivity zajišťování sponzorů vznést doporučení, jak by svaz pozemního hokeje měl pokračovat v této problematice dále, popřípadě navrhnout možná opatření pro zlepšení propagace pozemního hokeje a tím i pro zvýšení zájmu potenciálních sponzorů. Metody: Praktická část vychází ze sběru informací a jejich následné analýzy. K sběru informací jsem použila hloubkové interview, interní materiály a dostupné internetové zdroje obou porovnávaných subjektů. Výsledky: Podávají přehled možností plnění pro sponzory, změnu způsobu zajišťování sponzorů a zlepšení marketingových aktivit Českého svazu pozemního hokeje. Klíčová slova: sponzoring, sportovní marketing, sportovní reklama, interview
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Organizace a financování občanského sdružení FK Brandýs-Boleslav
Krupička, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Organizace a financování občanského sdružení FK Brandýs - Boleslav Cíl: Hlavním cílem této práce je analýza příjmů a výdajů občanského sdružení FK Brandýs - Boleslav. Dalším cílem je zhodnocení tříleté činnosti tohoto občanského sdružení. Metody: V této práci byla použita analýza dokumentů k prozkoumání výročních zpráv o financování klubu. Následně byla data zkoumána pomocí popisní analýzy. Ke zjištění chybějících informací bylo využito metody rozhovoru. Výsledky: Výsledkem této práce je podrobná analýza finančních zdrojů a výdajů tohoto sportovního klubu, shrnutí činnosti klubu a zhodnocení dřívější i současné situace kolem fotbalu ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav. Klíčová slova: organizace, financování, příjmy, výdaje, sportovní klub, občanské sdružení
Vliv psychických stavů na výkon v lukostřelbě
Kobzová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vliv psychických stavů na výkon v lukostřelbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je vymezit základní psychické stavy, které mohou sportovní výkon v lukostřelbě ovlivnit a následně ověřit jejich souvislost pomocí použitého dotazníku, který je předkládán střelcům před soutěží a ihned po jejím skončení, aby mohl být porovnán jich vývoj. Následně se analyzují získaná data a určí se, jakým směrem psychické stavy ovlivňují výkon a případně se naleznou stavy, které jsou pro sportovní výkon přínosné a které naopak nikam nevedou a pouze střelci zhoršují jeho výkon Metody: Pro výzkumné šetření je využita dotazníková metoda SUPSO, kterou vytvořil pan Mikšík v roce 2004. Tato metoda se zaměřuje na zkoumání a popis aktuálního psychického stavu člověka. Dotazník SUPSO je aplikován na lukostřelce z šesti lukostřeleckých klubů v České republice. Výsledky: Použitý dotazník SUPSO je po aplikaci na lukostřeleckou skupinu vyhodnocen. Ze získaných dat je popsán psychický stav všech jedinců zkoumané skupiny. Jsou zajištěny i dosažené sportovní výsledky na Mistrovství České republiky a je objevena souvislost mezi aktuálním psychickým stavem a sportovním výkonem. Klíčová slova: psychické stavy, sportovní výkon, dotazník.
Segmentační analýza českých vět
Procházka, Jan ; Kuboň, Vladislav (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je implementace segmentační analýzy českého jazyka včetně vytvoření seznamu separátorů. Kromě toho je zde navržena a implementována metoda rozdělení do klauzí. Implementace využívá český morfologický analyzátor prof. Hajiče. Samotný program je napsán v Pythonu. Metoda byla odladěna na korpusu 62 vět a otestována na korpusu velikosti 80 vět.
Pořádání sportovní akce - ISF YOUTH World Cup 2009
Caithamlová, Aneta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Pořádání sportovní akce - ISF Youth World Cup 2009 Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je analýza problematiky pořádání sportovních akcí. Pro tyto účely jsem si vybrala Světový pohár kadetek v softballu. Na základě získaných informací zjistím nedostatky při pořádání turnaje a navrhnu možné způsoby jejich odstranění. Metoda: Pro dosažení stanovených cílů jsem si zvolila dotazování, neformální rozhovor, případovou studii a SWOT analýzu, která mi umožní jak rozbor silných a slabých stránek sportovní akce, tak i příležitostí a hrozeb, které se v průběhu jejího organizování a konání mohou vyskytnout. Výsledky: Práce přináší stručný návod na pořádání sportovní akce podobného rozsahu jako je ISF Youth World Cup 2009. Odhaluje nedostatky a problémy v organizaci rozebíraného turnaje a navrhuje způsoby jejich odstranění a řešení do budoucna. Klíčová slova: Sportovní management, sportovní akce, softball, dotazování, neformální rozhovor, případová studie, SWOT analýza
Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice
Coufal, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice Cíl práce: Cílem této práce je poskytnout pohled na způsob hospodaření a financování sportovního klubu a charakterizovat ekonomické a právní normy spojené s občanským sdružením působícím v oblasti sportu na území České republiky. Mezi hlavní cíle práce patří především porovnání rozpočtů v jednotlivých letech, analýza rozpočtů v jednotlivých letech - struktura příjmů a výdajů, zpracování SWOT analýzy, vypracování návrhů a doporučení pro zlepšení financování TJ Sokol Horní Počernice. Metoda: Při zpracování bakalářské práce byly použity výzkumné metody: popisná analýza dostupných dokumentů TJ Sokol Horní Počernice související s financováním této tělovýchovné jednoty, rozhovory s představiteli TJ Sokol Horní Počernice a SWOT analýza zaměřená na financování, která napomohla k odhalení slabých míst a hrozeb, a zároveň nastínila možné příležitosti a silné stránky organizace. Výsledky: Výsledky by měly přiblížit problematiku financování neziskové organizace na bázi občanského sdružení v konkrétních podmínkách TJ Sokol Horní Počernice. V hospodaření zkoumané tělovýchovné jednoty se vyskytuje celá řada problémů a nedostatků, na které se práce snaží nabídnout možná řešení. Tato bakalářská práce bude ve svém finálním užitku...
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Houdková, Jana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
96 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
6 Procházka, J.
23 Procházka, Jakub
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.